تاریخ انتشار: 1397/11/01 17:34
کد خبر: 113036

مدافع پیکان: این مهم ترین نیم فصل فوتبالم است

حجت حق وردی مدافع تیم پیکان می گوید حسین فرکی با رزومه ای که دارد، هیچ وقت برای کسب جایگاه میانه جدول مربی تیمی نمی شود.
مدافع پیکان: این مهم ترین نیم فصل فوتبالم است

حجت حق وردی در گفتگویی در خصوص شرایط تیم پیکان با حضور حسین فرکی گفت: دو هفته است که تمرینات خود با حسین فرکی را انجام می دهیم، شرایط بسیار خوب است و ما هم تلاش می کنیم تا آماده شویم. این روزها تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذاریم و آقای صالح و آقای فرکی هم هستند، همه چیز خوب است.

وی افزود: پس از برکناری مجید جلالی شرایط خیلی مبهمی داشتیم اما وقتی آقای نکونام سرمربی شدند و تکلیفمان روشن شد، خوشحال شدیم. یک روز بعد مدیران پیکان را برکنار کردند و این شوک منفی برای ما بود. با این حال خیلی زود آقای حسین فرکی سرمربی تیم شد و به اندازه کافی هم وقت داشتیم که آماده شویم. در واقع اگرچه ما تمایل مشخصی داشتیم، اما بیشتر برایمان مهم بود که تکلیفمان روشن شود و روی اسم ها بحثی نبود.

حق وردی درباره تفاوت فرکی با جلالی گفت: مجید جلالی که یکی از بزرگترین مربیان است و واقعا با او راحت بودیم، آقای فرکی را هم همه می شناسند، با فولاد و سپاهان قهرمان شده و به نظر من کسی که در لیگ قهرمان می شود، دیگر نمی تواند به دیگر عنوان ها فکر کند. حالا ما در نیم فصل اول شرایط زیاد خوبی داشتیم، اما فکر می کنم با یک مربی قهرمان، می توانیم به سهمیه امیدوار باشیم. البته در همان نیم فصل اول هم 3 بازی را باید می بردیم که مساوی شد، اگر آن ها با پیروزی همراه می شدند الان شرایط متفاوت بود.

مدافع پیکان درباره انگیزه های شخصی اش برای درخشش در نیم فصل دوم هم اظهار داشت: برای هر بازیکنی نیم فصل دوم از اهمیت زیادی برخوردار است چون می خواهد بدرخشد و برای فصل بعد سرمایه گذاری کند، من هم فکر می کنم الان مهم ترین نیم فصل دوران فوتبالم را خواهم داشت و انگیزه زیادی برای درخشش و بعد یک تصمیم خوب دارم. البته مهم این است که تیم نتیجه بگیرد، یعنی نتیجه گرفتن تیم هم به اعتبار بازیکن کمک می کند. از همان بازی اول برابر استقلال تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نمایش خودمان را نشان دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8roe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشرفت پرسپولیس محروم نسبت به لیگ پانزدهم