تاریخ انتشار: 1397/11/01 17:15
کد خبر: 113038

هافبک تراکتورسازی: امیدوارم که با لیکنز روزهای خوبی را در نیم‌فصل دوم تجربه کنیم

علیرضا نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر از دیگر مدعیان قهرمانی کمتر نیست.
هافبک تراکتورسازی: امیدوارم که با لیکنز روزهای خوبی را در نیم‌فصل دوم تجربه کنیم

علیرضا نقی‌زاده ددرباره آخرین وضعیت تراکتورسازی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و اردویی را در جزیره کیش برگزار کرده‌ایم. کادر فنی هم تازه تغییر کرده و این روزها لیکنز در حال کسب شناخت از بازیکنان و پیاده کردن برنامه‌هایش در تیم است. زمان زیادی هم تا شروع نیم‌فصل دوم باقی نمانده است و امیدوارم در بهترین شرایط ممکن بازی‌ها را شروع کنیم.

وی در واکنش به استعفای محمد تقوی و اینکه باشگاه تراکتورسازی از مدت‌ها قبل دنبال آوردن یک مربی خارجی بود، تأکید کرد:‌ این مسائل به باشگاه مربوط می‌شود و من به عنوان یک بازیکن فقط باید روی وظایف خودم تمرکز کنم. مسئولان باشگاه بهترین تصمیم‌گیرنده هستند و  آقای زنوزی هم هیچ هدفی جز تشکیل دادن یک تیم قدرتمند ندارد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز خرسندی از کار کردن با جورج لیکنز بلژیکی خاطر نشان کرد: لیکنز یک مربی باانرژی است و در این مدت کوتاه تلاش کرده است تا نکات موردنظرش را به بازیکنان انتقال دهد. امیدوارم که با این مربی باتجربه روزهای خوبی را در نیم‌فصل دوم تجربه کنیم.

نقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود؟»، تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی در تراکتورسازی بازی می‌کنند. تیم ما فاکتورهای لازم را برای قهرمان شدن دارد و اعتقاد من این است که شانس قهرمانی ما از دیگر مدعیان کمتر نیست. قبلاً هم گفته بودم که با تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، پدیده و سپاهان و در تبریز بازی داریم و این می‌تواند به ما کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naq6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش طیبی به خبر اختلافش با مسئولان تراکتورسازی