تاریخ انتشار: 1397/10/28 14:59
کد خبر: 113400

کرمانی‌مقدم:‌ اشتباهات داوران عجیب و باورنکردنی است/ در لیگ برتری شدن استقلال‌جنوب یک درصد شک نکنید

مربی تیم فوتبال استقلال‌ جنوب تاکید کرد که این تیم در پایان مسابقات لیگ دسته‌اول قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
کرمانی‌مقدم:‌ اشتباهات داوران عجیب و باورنکردنی است/ در لیگ برتری شدن استقلال‌جنوب یک درصد شک نکنید

 مرتضی کرمانی‌مقدم درباره شکست تیمش برابر نود ارومیه گفت: در این بازی به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و آنهایی که بازی را دیدند، متوجه شدند که چگونه شکست خوردیم. ما با یک ضربه پنالتی شکست خوردیم که به هیچ عنوان تصمیم داور درست نبود، تیم ما هفته گذشته هم بابت اشتباهات داوری 2 امتیاز از دست داد که این موضوع حالا برای ما نگران‌کننده است. تیم ما موش آزمایشگاهی نیست که بخواهند داوران کم تجربه را در بازی‌هایمان استفاده کنند و در نهایت ضررش را ما ببینیم.

وی ادامه داد: متاسفانه داوران با این اشتباهات، به تیم ما ضربه می‌زنند. گاهی اوقات اشتباهاتی از آنها می‌بینیم که واقعا برایمان عجیب و باورنکردنی است، خیلی هم خنده‌دار است که بعضی‌ها در هفته‌های گذشته می‌گفتند که استقلال‌جنوب از داوری‌ها سود می‌برد. ما دنبال بهانه نیستیم و اگر خودمان هم ضعف یا مشکلی داشته باشیم، برطرف خواهیم کرد اما بهتر است که کمیته داوران در چیدمان داوری‌ها عملکرد بهتری داشته باشد و با داورانی هم که اشتباهات تاثیرگذار دارند، به‌شدت برخورد کند. 

کرمانی‌مقدم درباره از دست دادن صدرنشینی خاطرنشان کردند: زمانی که صدرنشین بودیم مگر چیزی به ما دادند؟ صدرنشینی فقط در آخرین هفته مهم است، در ضمن شما در لیگ برتری شدن استقلال‌جنوب یک درصد شک نداشته باشید. در نیم‌فصل اول هم در هفته سوم مقابل قشقایی شکست خوردیم ولی بعد از آن رفته رفته خودمان را به بالای جدول رساندیم. در همین بازی هم 7 بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم، مطمئن باشید بردهای ما دوباره شروع خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45odyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان نود ارومیه خطاب به هواداران؛ سرباز شمائیم (عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|