تاریخ انتشار: 1397/10/27 21:15
کد خبر: 113474

خبیری: قاطعانه از کمالوند حمایت می‌کنیم / با هم مشکلات را حل خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، گفت: از کمالوند به صورت قاطع حمایت می‌کنیم و موانع را برای صعود به لیگ برتر از پیش‌رو برمی‌داریم.
خبیری: قاطعانه از کمالوند حمایت می‌کنیم / با هم مشکلات را حل خواهیم کرد

بعد از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل فجر سپاسی شیراز فراز کمالوند سرمربی آلومینیوم اعلام کرد در صورتی که مشکلات این باشگاه برطرف نشود دیگر به اراک باز نخواهد گشت. 

حسین خبیری  مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص گلایه‌های کمالوند، گفت: نگرانی‌های ‌آقای کمالوند را کاملاً درک می‌کنم خود من به تازگی به مجموعه باشگاه آلومینیوم اضافه شدم اما کاملاً در جریان مشکلات قرار دارم. از طرف دیگر مسئولان ارشد استان مرکزی همانند استاندار، مدیرعامل و  اعضای کارخانه آلومینیوم و اعضای هیأت مدیره باشگاه همگی مصمم هستند تا آلومینیوم انشاءالله بتواند به لیگ برتر صعود کند. حمایت‌های مسئولان ارشد استان مرکزی ما را امیدوار می‌کند که بتوانیم تاریخ‌ساز شده و تیم آلومینیوم را به لیگ برتر بیاوریم. 

وی ادامه داد: از طرف دیگر حمایت‌های هواداران باشگاه و مردم فهیم شهر اراک و استان مرکزی در کنار حضور یک مربی کاربلد و باتجربه و مجموعه خوبی از بازیکنان باعث به وجود آمدن یک همدلی در باشگاه شده و ما را به آینده کار و صعود به لیگ برتر صعود کرده است. ما مصمم هستیم که بتوانیم آرزوی چندین ساله مردم شهر اراک و استان مرکزی را تحقق ببخشیم. 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص ناراحتی کمالوند از برخی‌ها و اینکه عنوان کرده شاید به اراک برنگردد، افزود: من با آقای کمالوند صحبت می‌کنم تا او نگران ادامه کار در باشگاه آلومینیوم نباشد. ما با هم مشکلات را حل خواهیم کرد چرا که بی‌تجربه نیستیم و جا نخواهیم زد. ما با هم از پس مشکلات برمی‌آییم و پشت سرمربی تیم هستیم و با قدرت از او حمایت خواهیم کرد. حالا که این مسئولیت را پذیرفتیم با قدرت موانع پیش‌رو را برطرف خواهیم کرد و به هواداران قول می‌دهیم که همه تلاشمان را برای لیگ برتری شدن آلومینیوم انجام دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kzld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار فجرسپاسی شیراز و آلومینیوم اراک
اختصاصی فرتاک ورزشی|