تاریخ انتشار: 1397/10/27 12:28
کد خبر: 113541

آقای سرمربی؛باخت به تاجیکستان اصلا خوب نیست!

فوتبال ایران در یکی دو روز اخیر تحت تاثیر بازی تیم ملی در برابر عراق بود و کمتر توجهی به نتیجه بازی تیم ملی امید در برابر تاجیکستان شد.
آقای سرمربی؛باخت به تاجیکستان اصلا خوب نیست!

تیم ملی امید در پنجمین بازی دوستانه خود در تورنمنت چهار جانبه دوحه به مصاف تیم تاجیکستان رفت و در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خورد. البته بر اساس گزارشی که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده تیم ملی در این دیدار ارایه گر بازی خوبی بود و موقعیت های متعددی به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند و گل هایی که خورد بر خلاف جریان بازی بود.

بر فرض صحت صفر تا صد این گزارش که ما هم کاملا آن را می پذیریم باخت به تیم هایی چون تاجیکستان حتی در بازی های دوستانه خوب نیست و جای شکرش باقی است که این باخت در بازی دوستانه به تیم ملی تحمیل شده است. در آینده ممکن است تیم ترکمنستان یکی از حریفان ایران در دور نخست مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو با همین شیوه در برابر امیدهای ما بازی کند و تیم ملی امید باید از هم اکنون راه پیروزی در برابر چنین تیم هایی را تمرین کند.

تیم ملی امید پیش از این در بازی های آسیایی جاکارتا به خاطر اینکه در مرحله بعدی بازی ها با کره جنوبی رویارو نشود به میانمار باخت! در صورتی که هدف تیم ملی امید از حضور در این بازی ها به زعم مدیران تیم کسب تجربه بود و در چنین شرایطی باید از بازی با کره جنوبی استقبال می کردند. بعد از حدف تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی جام ملت ها تیم ملی نوجوانان هم در جام ملت ها و در مرحله گروهی به اندونزی باخت و حالا شکست تیم ملی امید در برابر تاجیکستان. این شکست ها دور از شان فوتبال ایران است که در رنکینگ فیفا در رتبه نخست قرار دارد. این موضوع باید از سوی شاگردان کرانچار به خوبی درک شود. و باز اشاره می کنیم اگر چه نتیجه در بازی های تدارکاتی مهم نیست و هدف تیم ها از برگزاری بازی های تدارکاتی شناخت نقاط ضعف و قوت تیم است اما به این بهانه نباید در دیدارهای تدارکاتی به تیم هایی چون تاجیکستان ببازیم. باید با این نکته مهم اشاره کرد چنین باخت هایی از همه مهمتر حریفانمان را جسور می کند و راه پیروزی در برابر ایران را به آنها می آموزد و طبیعتا از نظر روحی و روانی روی بچه ها تیم ما تاثیر منفی می گذارد.

و حرف آخر؛ آقای کرانچار، باخت به تاجیکستان خوب نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq9d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامداری:شاهد یک بازی کاملا یک طرفه بودیم