تاریخ انتشار: 1397/10/26 13:15
کد خبر: 113653

سرمربی جدید تراکتورسازی؛ پزشک و نویسنده ای مشهور!

سرمربی جدید تراکتورسازی علاوه بر سوابق خوب در امر فوتبال انسانی بادانش محسوب می شود که در زندگی 69 ساله اش اقدامات مفیدی انجام داده است.
سرمربی جدید تراکتورسازی؛ پزشک و نویسنده ای مشهور!

جورج لیکنز مربی باسابقه بلژیکی در حالی از دیروز رسما هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته که هنوز با شرایط فوتبال و زندگی در ایران به طور کامل خو نگرفته و بی تردید با گذر زمان می توان درباره رفتار و نوع مربیگری او قضاوت کرد. این مربی بلژیکی در دوران طولانی مربیگری خود توانسته روزهای خوشی را پشت سر بگذارد.

او که با تیم ملی بلژیک به جام جهانی 98 صعود کرد و در دوره بعدی حضورش در تیم ملی کشور خود توانست نسل طلایی فوتبال بلژیک را به جهانیان معرفی کند، حالا در تراکتورسازی به دنبال آن است تا بتواند دانش فنی خود را به رخ بکشد و با تیم پرمهره تبریزی روزهای خوشی را تجربه کند. لیکنز اما علاوه بر فوتبال که به عنوان یک پزشک و نویسنده نیز در بلژیک مشهور است.

او در طول 69 سال عمر خود علاوه بر مسائل فوتبالی اقدامات مفید دیگری نیز برای کشورش انجام داده که شاید کمتر کسی تا به حال از آن باخبر شده باشد. لیکنز قبل از اینکه یک مربی فوتبال باشد، دکترای فیزیوتراپی دارد و پزشک قابلی محسوب می شود.

او هر زمانی از فعالیت های مربیگری رهایی یافته در کشور بلژیک به شغل اصلی اش که پزشکی است پرداخته و بیماران را درمان کرده است. به همین خاطر سخت گیری اش روی فیزیوتراپ تیم هایی که در آن ها کرده زیادتر بوده است. لیکنز روز گذشته در جلسه معارفه اش هم بعد از صحبت کلی با اعضای تیم با دکتر مجید صادقی فیزیوتراپ تراکتورسازی به گفت و گو پرداخت و صحبت های طولانی را با او درباره مسائل پزشکی و مصدومیت بازیکنان و اماکن درمانی باشگاه انجام داد.

لیکنز علاوه بر پزشکی، نویسنده بنامی نیز در کشورش محسوب می شود. او هیچ وقت فعالیت های روزنامه نگاری انجام نداده اما با توجه به مطالعات گسترده ای که در زمینه روانشناسی انجام داده توانسته 5 کتاب با این موضوعیت بنویسد و به چاپ برساند. او نمونه ای از کتاب هایی که خودش نوشته و منتشر کرده را هم به تبریز آورده و دیروز در جلسه معارفه اش به بازیکنان نشان داد.

نکته قابل توجه درباره لیکنز این است که او شخصیت کاملا آرامی دارد؛ شاید شما هم مثل ما با دیدن ویدئویی که از این مربی بلژیکی در لحظه ورود به فرودگاه تبریز منتشر شد و او در حال انجام حرکات موزون در کنار تراکتوری ها بود، درباره شخصیتش به اشتباه افتاده باشید. او اما دیروز خطاب به بازیکنان تراکتورسازی اعلام کرده که هرگز اهل این مسائل نیست و شور و حال هواداران تراکتورسازی باعث شده تا در فرودگاه چنین رفتاری داشته باشد.

وقتی مربی بلژیکی روز گذشته از خصوصیات شخصیتی اش به اعضای تیم تراکتورسازی گفت، آنها از شخصیت او خرسند شدند و همه بازیکنان و کادرفنی برای لیکنز در تراکتورسازی آرزوی موفقیت کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apvwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان تراکتور روی میز آقای سرمربی