تاریخ انتشار: 1397/10/26 10:25
کد خبر: 113674

شماره 9 پرسپولیس بر تن چه کسی می رود؟

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس قول شماره 9 خود را به مهاجم تازه کروات را داده اند این در حالی است که پیش از این قرار بود مهدی ترابی در نیم فصل دوم شماره 9 را بر تن کند.
شماره 9 پرسپولیس بر تن چه کسی می رود؟

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته بود، در ابتدای فصل بازیکنان جدیدش را جذب کرد تا خیال آنها از تقویت تیم در نیم فصل دوم راحت شود.

مهدی شریفی، مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی بازیکنانی بودند که در ابتدای فصل برای نیم فصل دوم جذب شدند.

این بازیکنان از همان ابتدا شماره های پیراهن خود را مشخص کردند که برای نیم فصل دوم با چه شماره هایی به میدان خواهند رفت.

پس از جدایی فرشاد احمدزاده شماره 10 پرسپولیس به مهدی شریفی رسید. مهدی شیری هم قرار شد که شماره 17 را بپوشد. سروش رفیعی هم مانند قبل شماره 7 را بر تن خواهد کرد. این در حالی بود که پس از جدایی مهدی طارمی شماره 9 پرسپولیس را بازیکنی نمی‌پوشید و قرار شد که این شماره هم به مهدی ترابی برسد و در همان زمان عنوان شد که ترابی شماره 9 پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهد بود.

پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی هم پس از باز شدن پنجره 2 بازیکن جذب کرد. سرخپوشان توانستند محمد نادری را به طور قرضی از باشگاه بلژیکی جذب کنند و باشگاه همان ابتدا شماره 28 را برای این بازیکن در نظر گرفت.

پس از آن هم ماریو بودیمیر مهاجم کروات به پرسپولیس پیوست.

این بازیکن نیز در ابتدا علاقه اش را برای پوشیدن پیراهن شماره 9 نشان داد و باشگاه هم به وی اعلام کرد شماره 9 پرسپولیس آزاد است و هیچ بازیکنی این شماره را بر تن نخواهد کرد و به نوعی قول این شماره را به بودیمیر داده اند.

با این حال باید دید که در نیم فصل دوم، بودیمیر یا ترابی کدام یک پیراهن شماره 9 سرخپوشان تهران را بر تن خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kzk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال ایران