تاریخ انتشار: 1397/10/26 00:02
پیش بازی یوونتوس-آث میلان؛
کد خبر: 113689

آلگری در پی فتح سوپرکاپ/گتوزو برای کسب اولین جام در قامت سرمربی

تیم های یوونتوس و آث میلان در دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا فصل ۲۰۱۸ به مصاف هم خواهند رفت.
آلگری در پی فتح سوپرکاپ/گتوزو برای کسب اولین جام در قامت سرمربی

سعید فعله گری؛ دو تیم یوونتوس و آث میلان روز ۲۶ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه الجوهره شهر جده(شهر ورزشی ملک عبدالله) کشور عربستان اینبار برای فتح سوپرکاپ‌ ایتالیا باهم رقابت خواهند کرد.

یوونتوس در حالی که قهرمان دو جام(سری آ - و کوپا ایتالیا) شده،به یک پای فینال این مسابقات رسیده تا شاید بتواند در کسب قهرمانی هت تریک نماید. اما حکایت میلان برای رسیدن به فینال متفاوت می باشد و آنها با توجه به اینکه  نایب قهرمان جام حذفی(کوپا ایتالیا) شده اند در این فینال جذاب حضور دارند.

یوونتوسی ها که با ۹۵امتیاز قهرمان سری آ فصل ۲۰۱۷/۱۸ شده بودند و همچنین قهرمان کوپا ایتالیا همان فصل شدند  مجوز حضور در این فینال را گرفته اند اما آث میلانی ها فقط به لطف اینکه نایب قهرمان جام حذفی ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا شدند آن هم به دلیل قهرمان شدن یوونتوسی ها در هر دو جام به این فینال جذاب پا خواهند گذاشت دیدار فینال کوپا ایتالیا که میلانی ها در آن نایب قهرمان شده بودند به همین یوونتوس باخته بودند بازی که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شده بود با برتری  ۴بر۰ بانوی پیر با دو گل مهدی بن عطیه و یک گل داگلاس کاستا و گل به خودی نیکولا کالینیچ به پایان رسیده بود.

حالا روسنری ها با گتوزو  می خواهند این شکست سنگین را جبران کنند و چه جایی بهتر از فینال سوپرکاپ ایتالیا این تیم را شکست دهند. اما یوونتوسی ها روزهای خوشی دارن سپری میکنند با آمدن فوق ستاره جهان کریستیانو رونالدو قدرت یوونتوس در فاز تهاجمی چند برابر شده است تا جایی که در ایتالیا پادشاهی میکنند حالا بنشینیم و ببینیم این دیدار همیشه جذاب میان دو تیم در نهایت کدام تیم دستش به کاپ خواهد رسید.

یوونتوس با ۷ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی و آث میلان هم با ۷ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی رکورد داران این جام هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq9pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهار نظر گلر یوونتوس در مورد فینال کوپا ایتالیا برابر میلان