تاریخ انتشار: 1397/10/19 13:06
کد خبر: 114511

وضعیت نارنجی پوشان امسال با سال گذشته تفاوت های بسیاری دارد!

مرد اخلاق فوتبال ایران از حضور ابراهیم شکوری همبازی خود در مدیریت فوتبال حمایت کرد و این حضور را تبریک می گوید.
وضعیت نارنجی پوشان امسال با سال گذشته تفاوت های بسیاری دارد!

ابراهیم صادقی که رکوردار حضور در لیگ برتر فوتبال ایران با یک پیراهن و آن هم نارنجی رنگ است به مرد وفادار و با اخلاق شهره است در گفتگو با خبرنگار به حمایت از تیم ملی پرداخت و گفت: اول از همه باید برد شیرین تیم ملی کشورم را در اولین دیدار جام تبریک بگم و من ایمان دارم این تیم پتانسیل بسیار بالایی دارد و می تواند افتخار آفرینی کند.

 

صادقی ادامه داد: امروز همه ما باید در کنار هم باشیم تا شاهد پیشرفت فوتبال ایران باشیم، این ما هستیم که باید به فکر فوتبال باشیم و خیلی خوشحالم می بینم که فردی از جنس این ورزش امروز در ساختمان مدیریت آن حضور دارد.

 

وی در مورد حضور شکوری هم بازی سابق خود در پست سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال افزود: ابراهیم شکوری مسیر درستی را انتخاب کرده و این خیلی خوب است که مدیران عالی کشور به او که خاک این فوتبال را خورده و تحصیلکرده رشته مدیریت است اعتماد کرده اند. شکوری مانند مدیری است که با تمامی قسمت های آن سازمان آشناست و سالیان سال در آن حضور داشته و حالا در کنار نیروی پر انرژی جوانی، پخته و با تجربه است.

 

صادقی که در پایان دوران بازیگریش بعنوان کمک علی دایی در تیم محبوبش سایپا حضور دارد از آخرین وضعیت نارنجی پوشان گفت: امسال با سال گذشته تفاوت های بسیاری دارد. تیم ما نماینده ایران در آسیا است و همچنین در یک قدمی فینال جام حذفی هستیم و در لیگ هم به دنبال رتبه های بالایی جدول. باید نگاه ملی به این تیم شود، چرا که ما نماینده ایران هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7gax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی وفاترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ایران/ 3سرخابی و یک پرسپولیسی