تاریخ انتشار: 1397/10/17 17:01
کد خبر: 114747

مدافع ذوب آهن: باشگاه درمورد من تصمیم می گیرد

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت این تیم یک نیم فصل را از دست داده ولی مطمئناً در نیمه دوم فصل چهره جدیدی از این تیم نشان داده می شود.
مدافع ذوب آهن: باشگاه درمورد من تصمیم می گیرد

سید محمدرضا حسینی در مورد شرایط این تیم گفت: تمرینات ما به شکل پرفشاری در حال انجام است و همه تیم هم قسم شده ایم تا در نیم فصل دوم بتوانیم ذوب آهن را به شرایط ایده آل نیم فصل اول برسانیم.

او  در ارتباط با گلی که در دیدار دوستانه با سپاهان نوین به ثمر رساند گفت: وقتی توپ ارسال می شود از جناحین معمولاً وینگرهای مخالف باید در محوطه جریمه باشند و خودشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند. حمید ملکی بازیکن جوان و آینده دار تیم ما یک ارسال بسیار خوب داشت و من هم به هر شکل بود خودم را به توپ رساندم و تبدیل به گل کردم. در این بازی ما در دوران بدنسازی بودیم و سپاهان نوین هم تیم بسیار خوبی نشان داد که انصافاً حریف تدارکاتی مناسبی بود.

حسینی در مورد شرایط ذوب آهن اضافه کرد: ما نیم فصل را از دست دادیم و حالا با بچه ها هم قسم شده ایم که در نیم فصل دوم شرایط به مراتب بهتری را تجربه کنیم. تمرینات منظمی را از ابتدای نیم فصل دوم آغاز کرده ایم و امیدواریم این تلاش به نتیجه برسد.

حسینی در مورد چرایی این که چرا ذوب آهن در نیم فصل اول نتیجه نگرفت اظهار داشت: بالاخره بعضی مواقع شرایط دست به دست هم می دهد تا یک اتفاق نیفتد. تیمهای بزرگ جهان هم برخی اوقات دچار افت می شوند چه برسد به ذوب آهن. نزدیک به چهار فصل ذوب آهن جزو بهترین تیمهای ایران بود و اکنون یک نیم فصل را از دست دادیم. این برای هر تیمی می تواند رخ دهد. مهم این است که ما عزم خود را جزم کرده ایم که در نیم فصل دوم همه این نتایج را جبران کنیم و خیلی امیدواریم این اتفاق رخ دهد. ما همه چیز داریم. مدیریت خوب، مربیان خوب و بازیکنانی که به هر حال خیلی از آنها در فوتبال ایران کیفیتهای خود را نشان داده اند. مطمئن باشید در نیم فصل دوم همه چیز تغییر خواهد کرد.

حسینی در مورد پیشنهادهای اخیرش گفت: بله، پیشنهاداتی هست ولی من بازیکن ذوب آهن هستم  و باشگاه درمورد من تصمیم می گیرد. البته این را باید بگویم که ذوب آهن یک باشگاه ریشه دار و بسیار بزرگ است که من با افتخار پیراهن این تیم بزرگ را به تن می کنم و برای دل مردمی که این تیم را دوست دارند با همه وجود می جنگم. در حال حاضر هم تنها به موفقیت تیمم در نیم فصل دوم فکر می کنم و سعی می کنم همه تمرکز معطوف به موفقیت تیمم باشد. ما باید در نیم فصل دوم شرایط خود را در لیگ تغییر دهیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم به عنوان نماینده ایران و اصفهان یک تیم شایسته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvjxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان آغاز تمرینات شاگردان منصوریان مشخص شد