تاریخ انتشار: 1397/10/09 02:14
پیمان یوسفی مجری «ورزش و مردم» می‌شود
کد خبر: 115868

جایگزین مرحوم بهرام شفیع در ورزش و مردم مشخص شد

احتمالاً مجری سابق «فوتبال برتر» به جای مرحوم بهرام شفیع، «ورزش و مردم» را اجرا خواهد کرد.
جایگزین مرحوم بهرام شفیع در ورزش و مردم مشخص شد

مخاطبان شبکه یک چند هفته‌ای است که بعد از درگذشت "بهرام شفیع" رنگ «ورزش و مردم» را ندیده‌اند. برنامه‌ای که قرار بود تکلیف خود را روشن کند و به گزینه‌ای برای اجرا و فرم جدید برسد. اما نام امیراقبال شفیع(فرزند مرحوم بهرام شفیع)، پیمان یوسفی و حتی جواد خیابانی در گزارشات رسانه‌ها به هاله‌ای از ابهام بودن تکلیف این برنامه در شبکه یک، دامن می‌زد.

با توجه به مشکلاتی که در برنامه‌سازی‌های تلویزیونی وجود دارد و اعتباراتی که فقط به برخی برنامه‌‌ها داده می‌شود، «ورزش و مردم» سال‌ها به اعتبار زنده‌یاد شفیع روی آنتن می‌رفت و مخاطبان بسیاری هم داشت که صبح‌های جمعه منتظر پخش این برنامه بودند. اما بعد از درگذشت "بهرام شفیع" حرف و حدیث‌ها بالا گرفت و بسیاری می‌گفتند قرار است «ورزش و مردم» با بیش از چهار دهه قدمت فعالیت به راه خود پایان دهد. شبکه یک همان موقع هم از تمهیدات جدید برای ادامه این برنامه خبر داد و به عبارتی تعطیل شدن این برنامه را از اساس غلط دانست.

برپایه این گزارش، پیمان یوسفی گزینه جدی شبکه یک برای اجرای برنامه جدید «ورزش و مردم» خواهد بود که در اولین جمعه بهمن‌ماه روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. پیمان یوسفی پیشتر برنامه «فوتبال برتر» شبکه سوم سیما را اجرا می‌کرد و به لفظ قلم گزارش کردن مسابقات فوتبالی و استفاده از واژه‌های ادبی در حین گزارش معروف است.

گفتنی است، بهرام شفیع مجری این برنامه تلویزیونی روز سه‌شنبه هفدهم مهرماه بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxwkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین احتمالی زنده یاد شفیع در برنامه ورزش و مردم