تاریخ انتشار: 1397/10/08 16:12
کد خبر: 115925

محمد نادری: امیدوارم جواب اعتماد برانکو را با بهترین بازی‌ها انجام دهم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آقای برانکو ممنون هستم که روی من نظر مثبتی دارد و می‌دانم که انتخاب پرسپولیس بهترین انتخاب ممکن است.
محمد نادری: امیدوارم جواب اعتماد برانکو را با بهترین بازی‌ها انجام دهم

محمد نادری در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس و اینکه چه شد این تیم را برای ادامه فوتبال انتخاب کرده، گفت: من پیشنهادهایی داشتم اما پس از مشورت‌هایی که انجام دادم در نهایت تصمیم گرفتم به تیم بزرگ و پرهوادار پرسپولیس بپیوندم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و امیدواریم همراه با خانواده بزرگ پرسپولیس سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر ذهنی و روحی خود را آماده حضور در تیمی مثل پرسپولیس کرده‌اید؟ ادامه داد: من همه تلاشم را می‌کنم تا در تیم پرسپولیس جا بیفتم و ۱۰۰ درصد این آمادگی ذهنی را دارم تا در تیم پرسپولیس بازی کنم. همانطور که گفتم پیشنهادهایی داشتم اما تصمیم گرفتم در پرسپولیس بازی کنم و مطمئن هستم بهترین انتخاب را انجام دادم. این قرارداد البته ۶ ماهه خواهد بود اما اگر شرایط فراهم باشد حتی قابلیت قرارداد بلند مدت وجود دارد.

نادری در مورد اینکه برانکو توجه خاصی به او دارد، افزود: واقعاً از اقای برانکو ممنون هستم که به من لطف داشته و نظر مثبتی به من دارد، امیدوارم جواب اعتماد او را با بهترین بازی‌ها انجام دهم.  قطعاً حضور در تیم بزرگی مثل پرسپولیس و بازیکنان بزرگ این تیم برای من یک افتخار است و خوشحالم که الان اینجا هستم.

بازیکن جدید تیم پرسپولیس در خصوص اینکه در این تیم چه شماره‌ای به تن خواهد کرد، ادامه داد: شماره پیراهن برای من مهم نیست و هر شماره‌ای که بدهند آن را می‌پوشم و به این مسائل فکر نمی‌کنم. من در تیم‌های قبلی شماره ۲۵ را می‌پوشیدم اما هر شماره‌ای به من بدهند آن را به تن خواهم کرد. 

این بازیکن در پایان خاطرنشان کرد: برای تعطیلات کریسمس و ژانویه به تهران آمدم و پس از عقد قرارداد با پرسپولیس در اولین جلسه‌ای که تمرینات آغاز شود در محل تمرین حاضر خواهم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k9wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسدی:  دست برانکو درد نکند که به ما بازی می‌دهد