تاریخ انتشار: 1397/10/02 16:42
کد خبر: 116594

کرانچار: در بازی‌های خارج از خانه محک جدی‌تری خواهیم خورد

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید ایران معتقد است که بازی‌های خارج از خانه، آزمون جدی‌تری برای بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.
کرانچار: در بازی‌های خارج از خانه محک جدی‌تری خواهیم خورد

زلاتکو کرانچار درباره وضعیت تیم فوتبال امید ایران پیش از سفر به اردن گفت: من از روز اول از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بودم که بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم امید در نظر بگیرد که خوشبختانه این اتفاق افتاده است و ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم. یک دیدار دوستانه با عمان داشتیم و دو بار هم با سوریه بازی کردیم که حریف محکمی بود. حالا هم قرار است با اردن یک دیدار دوستانه در این کشور انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازی‌های خارج از خانه آزمون جدی‌تری برای بازیکنان تیم امید محسوب می‌شود و ما محک جدی‌تری خواهیم خورد. بعد از بازگشت به ایران، خودمان را آماده بازی‌های بعدی خواهیم کرد. ما در یک تورنمنت در کشور قطر حاضر می‌شویم و احتمالاً در تورنمنت دیگری در ازبکستان شرکت می‌کنیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال برنامه‌های تیم امید را با جدیت دنبال می‌کند و از همه ظرفیت‌ها برای کمک کردن به تیم امید استفاده می‌شود.

سرمربی کروات تیم فوتبال امید کشورمان همچنین تصریح کرد: همه ما که در تیم امید فعالیت می‌کنیم، برای رسیدن به یک هدف مهم تلاش خواهیم کرد. ما از لحاظ فنی پتانسیل خوبی داریم و امیدوارم به اهدافی که داریم، دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvmmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هزینه سنگین اردوی تیم‌های ایرانی برای بازی در کشور عمان!