تاریخ انتشار: 1397/09/29 20:08
کد خبر: 116936

4 بازیکن در فهرست خرید سرمربی جدید منچستریونایتد

اوله گنار سولسشر امروز اولین روز کاری خود در منچستریونایتد را پشت سر گذاشت و امیدوار است بتواند شیاطین سرخ را از وضعیت بغرنج فعلی نجات دهد.
 4 بازیکن در فهرست خرید سرمربی جدید منچستریونایتد

سولسشر سابقه سال ها بازی برای یونایتد را در کارنامه دارد و به خوبی با فضای این تیم آشناست اما می داند که برای نجات منچستر نیاز به تقویت تیم در انتقالات زمستانی است. مورینیو به شدت از عملکرد سران یونایتد در انتقالات تابستانی شاکی بود چرا که مهره های مدنظرش جذب نشدند اما اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد به سولسشر قول همکاری داده است.

امروز نشریه میرر ادعا کرد که سرمربی جدید یونایتد نام 4 بازیکن را در فهرست خرید خود گنجانده است. سه بازیکن در خط دفاعی و یک بازیکن در فاز تهاجمی. او مایل است که حداقل یک مدافع و نیز مهاجم مدنظرش جذب شوند.

توبی آلدرویرلد: مدافع بلژیکی تاتنهام از شرایطش در این باشگاه ناراضی است هرچند که او در ایده های پوچتینو جایگاه ثابتی دارد. قرارداد او در پایان فصل تمام می شود و قصد تمدید ندارد. به این ترتیب او در زمستان با قیمت  پایین تر از حد انتظار می تواند به یونایتد بپیوندد. رقمی نزدیک به 30 میلیون یورو.

کولیبالی: مدافع سیه چرده ناپولی با قامت بلند و فیزیک بدنی مناسبش مورد توجه سولسشر قرار دارد. او در ناپولی یک مدافع میانی همه کاره است و تا 2023 نیز قرارداد دارد و همین کار انتقالش را دشوار می کند. قیمت او 100 میلیون یورو تخمین زده می شود.

ادر میلیتائو: نامی نه چندان آشنا اما ستاره 20 ساله برزیلی خط دفاعی این فصل پورتو که امسال درخشش فوق العاده ای داشته است. او هم در پست مدافع میانی و هم دفاع راست قابلیت بازی دارد. قرارداد او تا 2023 است و همین تابستان با رقم 8 میلیون یورو از سائوپائولو به خدمت گرفته شد.

داگلاس کاستا: وینگر چپ پا و سریع برزیلی یوونتوس که ابتدا قرضی از بایرن به خدمت گرفته شد و سپس 40 میلیون یورو برای انتقال دائم او هزینه شد. داگلاس پس از پیوستن رونالدو به یووه جایگاه ثابتش را از دست داده و کمتر به میدان می رود. قرارداد او تا 2022 اعتبار دارد و رقم انتقالش نیز قطعا بالا خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8978

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی رافینیا از بارسا در نقل و انتقالات زمستانی