تاریخ انتشار: 1397/09/28 00:46
کد خبر: 117174

یک سوال مهم؛کی روش پس از جام ملت های آسیا به ایران می آید؟

با پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران هم به پایان می‌رسد.
یک سوال مهم؛کی روش پس از جام ملت های آسیا به ایران می آید؟

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی قرار است از ۱۵ دی در دوبی برگزار شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی در گروه D. با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و کادرفنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا پس از ۴۳ سال (۱۹۶۸-۱۹۷۲-۱۹۷۶) بتوانند به قهرمانی در آسیا برسند.

قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات است و به احتمال زیاد پس از پایان این مسابقات، مرد پرتغالی قراردادش را تمدید نخواهد کرد و به کلمبیا می‌رود. مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا به شدت درصدد هستند کی روش را جایگزین پکرمن کنند و طبق اعلام رسانه‌های کلمبیایی به توافقات خوبی نیز با کی روش دست یافتند، اما قرار است تا ماه آینده همه چیز قطعی شود و باید دید کی روش پس از جام ملت‌های آسیا به ایران باز می گردد یا خیر؟

البته رسانه های انگلیسی پس از اخراج خوزه مورینیو از منچستریونایتد از کی روش به عنوان گزینه جانشینی مرد خاص نام می‌برند، اما به نظر می‌رسد حضور بلان در شیاطین سرخ قطعی است و تا پایان جام ملت ها، کی روش در تیم ملی ایران خواهد ماند. خیلی از کارشناسان و فوتبالدوستان، جام ملت‌های ۲۰۱۹ را آخرین قدم کی روش با فوتبال ایران می‌دانند و بر این باور هستند او پس از پایان مسابقات برای مربیگری به کشور دیگری می‌رود و زمانی که خواستیم این موضوع را از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیگیری کنیم، او تمایلی به صحبت نداشت، اما بیان کرد، این موضوعی است که الان نباید در مورد آن صحبت کنیم و باید دید چه پیش می‌آید و در ادامه مفصل با کی روش راجع به این مسائل صحبت می‌کنیم. ما ۲ روز قبل با او جلسه‌ای داشتیم و باید تمام تلاشمان این باشد که تیم ملی به مقام قهرمانی جام ملت ها برسد. ما زحمت زیادی کشیدیم و کادر فنی هم شناخت خوبی دارد و امیدوارم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kw6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دژاگه: از ما حمایت کافی نشده است اما می رویم تا به قهرمانی برسیم