تاریخ انتشار: 1397/09/26 11:54
کد خبر: 117420

قرعه کشی مجدد بازی های لیگ یک کنسل شد

با اعلام برنامه بازی های دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرعه کشی مجدد این بازی ها منتفی شد.
قرعه کشی مجدد بازی های لیگ یک کنسل شد

پیش تر صحبت از این بود بازی های دسته اول در تعطیلات زمستانی قرعه کشی شود چون هر هفته دو تیمی که با نفت تهران و سیاه جامگان بازی دارند استراحت می کنند، بر همین اساس بازی ها به جای 15 هفته در 17 هفته برگزار می شود.

 

در ابتدای فصل بازیهای دسته اول با حضور 18 تیم قرعه کشی شد اما نفت تهران اصلا برای شرکت در مسابقات ثبت نام نکرد و تیم سیاه جامگان هم با رای کمیته انضباطی کنار گذاشته شد. با این حال سازمان لیگ برتر در حالی که زمزمه های قرعه کشی دوباره بازی ها به وجود آمده بود در نهایت ترجیح داد بازی ها را با همان تقویم قبلی پیش ببرد تا از حاشیه های احتمالی جلوگیری کند. طبیعتا اگر قرار به قرعه کشی مجدد بود هفته بازی تیم ها به نسبت دور رفت با هم تفاوت می کرد و هم چنین میزبانی و میهمانی تیم ها با چالش مواجه می شد. بر همین اساس بازی های دور رفت بر اساس برنامه قبلی پیش خواهد رفت.

 

گفتنیست دور برگشت بازی های دسته اول از 20 دی آغاز می شود و این در حالی است که نقل و انتقالات برای تیم های دسته اولی از 16 دی آغاز می شود و تا 13 بهمن ادامه خواهد داشت. به واقع تیم ها می بایست همزمان با بازی یارگیری کنند!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxnv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قرعه کشی دوباره لیگ دسته اول؛فعلا مشخص نیست!