تاریخ انتشار: 1397/09/26 10:34
کد خبر: 117432

فرانچسکو:بعضی من را دیوانه توصیف می کنند

سرمربی رم بعد از پیروزی برابر جنوا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.
فرانچسکو:بعضی من را دیوانه توصیف می کنند

و ‌به نقل از مدیاست، رم در هفته شانزدهم رقابت‌های سری A به مصاف جنوا رفت و با وجود این که عقب افتاد اما در نهایت با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

دی فرانچسکو در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: باید به بازیکنان این پیروزی را تبریک بگویم. آنها در شرایط سخت خوب بازی کردند و شایسته پیروزی هم بودند. ما هنوز تیم بیماری هستیم. با این حال خوب ظاهر شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

سرمربی رم در ادامه،‌ اضافه کرد: در دیدار برابر رئال مادرید از سه مهاجم استفاده کردیم و همین باعث شد تا بعضی من را دیوانه توصیف کنند اما من به این سبک بازی اعتقاد دارم و در دیدار امشب هم از سه مهاجم استفاده کردیم. وقتی که شما شجاعت، استعداد و انگیزه را دارید می‌توانید  از هر سیستمی استفاده کنید.

دی فرانچسکو در پایان، گفت‌: بله. این را قبول دارم که ما هنوز اشتباهایی در میدان داریم اما با جدیت به راه خودمان ادامه می‌دهیم. بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار دادم که نشاط و تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند. گزینه اصلی خط حمله ما پاتریک چک بود. این بازیکن تنها به کمی اعتماد به نفس و انگیزه نیاز دارد. می‌خواهم  که او به عنوان مهاجم بازی کند و به مدافعان فشار آورد. او هنوز جوان است و آینده درخشانی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epely

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دی‌فرانچسکو:از نظر آمادگی جسمانی هنوز وضعیت ایده‌آلی نداریم