تاریخ انتشار: 1397/09/25 23:00
کد خبر: 117479

بازیکنان معروف در لیست خرید علی کریمی

کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم چند بازیکن نام آشنا را مدنظر قرار دارد.
بازیکنان معروف در لیست خرید علی کریمی

 سپیدرود رشت با کسب 10 امتیاز و حضور در رده پانزدهم جدول به کار خود در نیم فصل اول لیگ برتر پایان داد.

سپیدرود با وجود اتمام نیم فصل تمرینات آماده سازی برای حضور در نیم فصل دوم را به طور منظم زیر نظر علی کریمی سرمربی این تیم پشت سر می گذارد.

سرخپوشان شهر باران در حال حاضر برنامه خاصی برای برگزاری اردوی نیم فصل ندارند و شاید در فاصله دو هفته مانده به آغاز نیم فصل دوم، اردویی در تهران برگزار کردند.

یکی از برنامه‌هایی که کادرفنی در راستای کسب آمادگی در نیم فصل مدنظر قرار داده انجام بازی دوستانه در پایان هر هفته از تمرینات است.

* رفتنی‌ها مشخص شدند؟!

سپیدرود در نیم فصل لیست خروجی اعلام نکرده است اما با این وجود امین جوادی مقدم، میلاد قربانزاده و یعقوب کریمی سه بازیکنی هستند که در روزهای اخیر در تمرینات این تیم حضور نداشتند. 

با توجه به اینکه پس از بازی مقابل استقلال اعلام شد با بازیکنان مورد نظر ‌کریمی برای حضور در ادامه تمرینات تماس گرفته می‌شود، به نظر می‌رسد غیبت این سه بازیکن در تمرینات به معنای حضور آنها در لیست خروجی است.

البته جدایی این سه نفر قطعی نیست و اگر سپیدرود در ‌نقل و انتقالات نیم فصل نتواند مهره‌های مناسبی را برای تقویت تیم و جایگزینی آن‌ها پیدا کند، به احتمال زیاد همکاری طرفین ادامه ‌خواهد داشت.

* مهره‌های نام آشنا در لیست سپیدرود

سپیدرود هم مثل تمامی‌ تیم‌های حاضر در لیگ برتر به دنبال تقویت خود برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم است تا با جذب بازیکنان جدید در کسب امتیاز بهتر عمل کند.

در لیست مدنظر باشگاه سپیدرود اسامی بازیکنان سرشناسی وجود دارد که به نظر می‌رسد جذب این مهره‌ها کار آسانی نخواهد بود.  جابر انصاری، اکبر ایمانی، میثم تیموری و میلاد فخرالدینی بازیکنانی هستند که از آنها به عنوان نفرات مدنظر این تیم در نیم فصل دوم نام برده می‌شود. هیچ چیزی در این مورد قطعی نیست و باید دید  مذاکرات باشگاه سپیدرود برای جذب این نفرات به چه شکلی پیش می‌رود و چه نتیجه‌ای در نهایت حاصل می‌شود.

* پیشنهاد بالای انصاری مانع بزرگ در راه این انتقال

طبق اخبار واصله شنیده می‌شود سپیدرود با انصاری مذاکراتی داشته اما  این بازیکن درخواست بالایی برای نیم فصل حضور در این تیم ارائه داده است. انصاری درخواست دریافت مبلغی حدود 700 میلیون تومان را داشته که این مسئله به مانعی بزرگ در راه انجام این انتقال تبدیل شده است.

* مخالفت ذوب آهن با انتقال فخرالدینی

بحث انتقال فخرالدینی هم چندان عملی به نظر نمی‌رسد چرا که باشگاه ذوب آهن به دلیل نیازش در نیم فصل دوم با این درخواست مخالفت کرده و بعید است رضایت نامه این بازیکن برای سپیدرود صادر شود.

* ایمانی و تیموری با مشتریان متمول

اکبری ایمانی و میثم تیموری دو بازیکن دیگر مدنظر سپیدرود مدنظر نظر دو باشگاه متمول لیگ برتر قرار دارند.

ایمانی که قبل از شروع فصل هم بحث حضورش در تراکتورسازی مطرح بود دوباره مدنظر این تیم قرار گرفته و گفته می‌شود قرمزپوشان تمایل به جذب این بازیکن دارند. از سوی دیگر قیمت این بازیکن بسیار بالا است و همه این موارد کار سپیدرود را در جذب این بازیکن بسیار سخت کرده است.

همچنین ‌تیموری دیگر بازیکن مدنظر سپیدرود هم راه ساده‌ای برای انتقال به این تیم پیش رو ندارد. گفته می‌شود باشگاه سپاهان تمایل به جذب این مدافع استقلال دارد.

سپیدرود یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند به همین خاطر برای فرار از سقوط و رسیدن به جاده آرامش نیاز به تقویت دارد اما در این راه مشکلاتی وجود دارد که به نظر می‌رسد قبل از رقابت سخت برای بقا در لیگ برتر آنها باید رقابت سختی در جذب مهره‌های مدنظر خود را پشت سر بگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzdgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با اسلحه پنهان شفر در مقابل علی کریمی آشنا شوید