تاریخ انتشار: 1397/09/25 14:03
کد خبر: 117552

کرانچار: تماسی با کی‌روش نداشتیم/ کسی را به عنوان دروازه‌بان تستی دعوت نکردیم

سرمربی تیم فوتبال امید، گفت: مرزبان قضیه را اشتباه متوجه شده، به او توصیه می‌کنم به تیم خودش بپردازد و ما هم به امور تیم خودمان می‌پردازیم.
کرانچار: تماسی با کی‌روش نداشتیم/ کسی را به عنوان دروازه‌بان تستی دعوت نکردیم

زلاتکو کرانچار در پایان تمرین امروز تیم ملی در مورد اینکه آیا در چند روز گذشته با کارلوس کی‌روش جلسه‌ای برای انجام هماهنگی برگزار کرده است و اینکه چرا در زمین شماره یک تمرین می‌کنند، عنوان کرد: در اردوی قبلی که به مجموعه الیاف رفته بودیم شرایط آب و هوایی خوب نبود و به دلیل بارش باران زمین گِل بود اما اکنون وضعیت آب و  هوایی بهتر است و در زمینه شماره یک تمریناتمان را انجام دادیم. ما دیروز اردویمان را آغاز کردیم و در این مدت تماسی با کی‌روش نداشتیم. تمرکزمان روی تیم خودمان است و آنها هم برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان را دنبال می‌کنند. تیم ما امروز راهی کیش می‌شود و تیم بزرگسالان هم این طور که شنیدم فردا دیگر عازم قطر است.

سرمربی تیم امید در رابطه با اظهارنظر علیرضا مرزبان مبنی بر اینکه او در واکنش به دعوت گلر تیمش اعلام کرده بازیکن تستی به تیم امید نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: این مسأله یک سوءتفاهم است ما کسی را به عنوان دروازه‌بان تستی دعوت نکردیم الان شهاب عادلی و معراج اسماعیلی دروازه‌بانانی هستند که در اردو حضور دارند و بازیکنان بسیار باتجربه‌ای هستند که رده‌های پایه را به صورت منظم بالا آمدند. یک بازی از گلر نفت مسجد سلیمان دیدیم که او کیفیت قابل قبولی داشت. ما می‌دانیم شرایط تیم‌ها سخت است و بازیکنان رقابت تنگاتنگی دارند. الان دروازه‌بان تیم امید که در ذوب آهن عضویت دارد کیفیت مناسبی دارد. ما در تیم امید تلاش می‌کنیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم و مرزبان به اشتباه متوجه صحبت‌های من شده است. توصیه من به مرزبان این است که به تیم خودش بپردازد و ما هم به تیم خودمان بپردازیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oxkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرچه قدر از ضعف داوری ها بگویم کم است/ تیم های حریف در تهران فقط به دنبال وقت تلف کردن بودند