تاریخ انتشار: 1397/09/25 13:12
کد خبر: 117565

سرمربی بادران: هر کدام از بازی های دوربرگشت فینال جداگانه ای است

دیدار پایانی تیم بادران تهران در نیم فصل نخست در ورزشگاه کارگران و مقابل مس کرمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بادران با کسب یک امتیاز این بازی با 21 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ آزادگان قرار گرفت.
سرمربی بادران: هر کدام از بازی های دوربرگشت فینال جداگانه ای است

فرشید استحقاری سرمربی بادران تهران در مورد این دیدار گفت: مس تیم بزرگ و قابل احترامی است و بازی با این تیم بازی درگیرانه ای بود و چون ما در دقایق اولیه بازی گل زدیم فشار آنها از همان دقایق بر روی تیم ما بیشتر شد، هرچند می توانستیم در نیمه اول گل دوم را بزنیم و حاشیه امن بهتری برای خود درست کنیم ولی با بدشانسی ضربه اکبرخواه به تیرک دروازه برخورد کرد.

استحقاری در مورد تعویض ‌های خود در این بازی نیز گفت: تیم مس با تعویض های که انجام داد ما را اذیت کرد و از طرفی ما در این بازی کریم اسلامی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و شهاب کرمی نیز با درد نیمه نخست را بازی کرد و مجبور شدیم در بین دو نیمه او را تعویض کنیم. طبیعتا با این شرایط تیم عقبتر بازی کرد. در بین دو نیمه بارها به بازیکنانم گفتم که حتما روی خط نیمه بایستند و در زمین حریف توپ را به گردش دربیاورند ولی متاسفانه به دلیل مصدومیت بازیکنان در حین بازی نبود زهر خط حمله کمتر شد و همین مساله باعث شد بچه ها عقب بکشند و گل را دریافت کنیم.

وی در ادامه گفت: تمام تعویض های من در این بازی بر اساس شرایط بازی انجام شد، ابتدا شهاب کرمی را به اجبار از زمین بیرون کشیدیم و رضا نجاری را جایگزین او کردیم، احمد جبوری به عنوان بازیکن سرعتی و تکنیکی جایگزین حسین زامهران شد تا با قدرت حفظ توپش توپ را در زمین حریف حفظ کند و در دقایق پایانی و قبل از دریافت گل مسعود حق جو را جایگزین مجتبی محبوب مجاز کردم تا در فاز دفاعی قدرت بیشتری داشته باشیم و فشار از روی تیم خارج شود.

استحقاری در مورد بازی های نیم فصل دوم نیز گفت: همه تیم‌ها در نیم فصل دوم شرایط به مراتب سخت تری را خواهند داشت و به قول معروف دروازه ها در نیم فصل دوم کوچکتر می‌شود و هر بازی یک فینال است که می‌تواند سرنوشت جدول رده‌بندی را تغییر دهد. با توجه به شرایط پیش روی حتما در نیم فصل دوم برای رفع نقاط ضعف خود چند بازیکن را می‌گیریم و در این رابطه طی چند روز آینده با مدیر باشگاه آقای سیف الله پور جلسه ای را برگزار خواهیم کرد. در پایان از آقای دکتر قربانیان، خانم مهندس موسوی و آقای ایزد سیف الله پور تشکر می‌کنم که در این  چند بازی همراه تیم بودند و حمایت کاملی از ما انجام دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqbdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری از تمرین بادران در کیش