تاریخ انتشار: 1397/09/24 18:56
چهاربازی؛ 3 تساوی یک پیروزی
کد خبر: 117635

بادران گمشده خود را پیدا کرد / استحقاری و نتایج فوق العاده

دیدار تیم های بادران تهران و مس کرمان در هفته هفدهم با تساوی به پایان رسید تا دست نشان دو امتیاز حساس را ازدست بدهد.
بادران گمشده خود را پیدا کرد / استحقاری و نتایج فوق العاده

درهفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد یک دیدار مهم در تهران بودیم که بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم بادران تهران و مس کرمان، در نهایت این بازی با نتیجه برابر یک به پایان رسید تا نادر دست نشان نتواند پیروز میدان در برابر شاگردان فرشید استحقاری باشد.

البته ناگفته پیداست که دست نشان و شاگردانش با زدن گل تساوی در دقیقه 88 از شکست برابر بادران گریختند و یک امتیاز کسب نمودند ولی با توجه به شرایط بادران و درقیاس با مس کرمان، این تصور بود که شاگردان دست نشان بتوانند برنده این بازی باشند، که اینگونه نشد و با خوش شانسی به تساوی دست یافتند.

در این مطلب می خواهیم به بررسی عملکرد فرشید استحقاری در 4 بازی که بعنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم نشسته است، بپردازیم و مقایسه ای گذرا به عملکرد او و دوران حضور مهدی پاشازاده در این تیم اشاره نماییم.

استحقاری از 15 بازی برگزار شده در نیم فصل اول که بادران انجام داد، 4 بازی بر روی نیمکت و بعنوان سرمربی نشست و توانست با سه تساوی و یک پیروزی 6 امتیاز برای این تیم به دست بیاورد که در مقایسه با دیگر نتایج این تیم می تواند قابل توجه باشد.

وقتی به اهمیت این 6 امتیاز پی می بریم که متوجه می شویم سه بازی از چهار دیدار انجام شده در تقابل با تیم های مدعی صعود بوده است و تیم های گل گهر سیرجان، مس کرمان و آلومینیوم اراک نتوانستند از سد شاگردان استحقاری عبور نمایند، تیم هایی که در پایان نیم فصل اول در جایگاه های دوم، سوم و ششم جدول قرار گرفتند و این نشان می دهد که کسب نتیجه در تقابل با تیم های مدعی آنهم با توجه به این که در بازی با گل گهر و آلومینیوم اراک  در زمین حریف به میدان رفته و آنها را متوقف کرده است، می تواند بسیار ارزشمند باشد.

استحقاری به همراه بادران در یک بازی هم با پیروزی زمین را ترک کرد و توانست در برابر شهرداری ماهشهر با نتیجه 3 بر2 به سه امتیاز شیرین دست یابد تا کار خود را با میانگین 1/5 امتیاز از هر بازی به پایان برساند که می تواند نتیجه ای بسیار مناسب برای استحقاری و بادرانی باشد که در اوج مشکلات سکان آن را بر عهده گرفته بود.

وقتی آمار استحقاری را با زمان حضور مهدی پاشازاده مقایسه می کنیم متوجه می شویم که عملکرد این مربی نسبت به پاشازاده بهتر بوده است، به طوری که پاشازاده از 11 بازی دارای 15 امتیاز گردید و با میانگین 1/36 امتیاز از هر بازی بکار خود در بادران پایان داد که نتیجه ای ضعیف تر از استحقاری بوده است.

همان طور که در سطور فوق به آن اشاره گردید، این نتایج در حالی به دست آمده که بازی های بادران در چهار بازی گذشته به مراتب سخت تر از دوران پاشازاده بوده است و این می تواند نکته مثبتی باشد که بادران و استحقاری به آن دست یافته اند.

جان کلام اینکه بادران اگرچه 11 امتیاز با تیم سرخپوشان پاکدشت که صدرنشین نیم فصل اول می باشد، فاصله دارد، اما روند رو به رشد این تیم نشان از خودباوری بازیکنان و کادر فنی می دهد و بعید نیست در صورت ادامه همین روند و بهره بردن از تعطیلی نیم فصل، شاهد اوج گیری این تیم باشیم و باید گفت در این مقطع زمان، بادران گمشده خود که همانا فرشید استحقاری می باشد را پیدا کرده است و هیچ بعید نیست که نتایجی متفاوت تر گرفته و جدول را هم در نیم فصل دوم دگرگون نماید.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k75m8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک امتیاز شیرین در اولین حضور استحقاری روی نیمکت بادران

هشدار جدی؛ بادران بدون ضربه در چهارچوب در پایان هفته سوم!
اختصاصی| آمار بد تیم پاشازاده در انقلاب؛