تاریخ انتشار: 1397/09/24 12:34
کد خبر: 117689

زبیدی،یکی از مهره های مهم فولاد

هافبک تهاجمی تیم فولاد در دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی بهترین بازیکن زمین بود.
زبیدی،یکی از مهره های مهم فولاد

روز گذشته از چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر تیم های تراکتورسازی و فولاد در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی را شاگردان افشین قطبی با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند.

در بازی دیروز فولاد نمایش غیرمنتظره ای داشت و توانست در دقایقی از بازی به شکل خاصی تراکتور را تحت فشار بگذارد. تیم قطبی هر دو نیمه بازی را عالی شروع کرد و این مسئله برای تراکتور و هواداران پرشور اش شوکه کننده بود.

در روزی که اکثر بازیکنان فولاد عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشتند، مهدی زبیدی ستاره درخشان این تیم بود. هافبک تهاجمی و ریز نقش فولاد که در جناح چپ برای تیمش بازی می کرد، پایه گذار حملات مهم سفید پوشان بود و تاثیری منحصر به فرد بر نتیجه بازی گذاشت.

در نیمه اول بازی و روی یک ضدحمله برق آسا پاس عمقی هوشمندانه زبیدی، رضا میرزایی را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد و او گل اول بازی را به ثمر رساند. همچنین در نیمه دوم و زمانی که تراکتور هنوز برای تغییر تاکتیک به خودش نیامده بود، حرکت انفرادی زبیدی باز هم روی یک ضد حمله منجر به اعلام ضربه پنالتی برای فولاد شد و در نتیجه فولاد توانست اختلاف را به 2 برساند.

این روز درخشان زبیدی باعث می شود ستاره تند و تیز فولاد در ذهن افشین قطبی جای ویژه ای پیدا کند و در بازی های بعدی او یکی از مهره های مهم فولاد باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqbwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره تاثیرگذار پارس جنوبی به یک تیم لیگ برتری ملحق شد