تاریخ انتشار: 1397/09/23 19:49
کد خبر: 117768

تارتار: لقب زنبورها را دوست دارم چون به حریفان نیش می‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: لقب زنبورها را برای تیم خود بیشتر دوست دارم چون به حریفان نیش می‌زنیم.
تارتار: لقب زنبورها را دوست دارم چون به حریفان نیش می‌زنیم

مهدی تارتار بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود مقابل پرسپولیس که به فینال آسیا رسیده بود بازی سختی داشتیم تعدادی از بازیکنان ما تجربه بازی را نداشتند و ۲-۳ بازیکن ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. زمین چمن آزادی هم مثل گذشته نیست و کیفیت بالایی ندارد و ما خوب نبودیم که ۳ بریک باختیم و مسئولیت این باخت با من است.

تارتار ادامه داد: قصد داشتیم در ۱۵ دقیقه اول تیم حریف را کنترل کنیم و در نیمه دوم زمانی که ۱۰ نفره بودیم گل دوم را خوردیم. بعد هم گل سوم را دریافت کردیم. بازیکن ما بین نیمه نگفت مصدوم است و با شروع نیمه دوم مجبور شدیم ۱۰ نفره باشیم و گل دوم را خوردیم.

سرمربی پارس در مورد اینکه انتظارش از تیمش چیست گفت: از خودمان توقع داریم با توجه به بازی های سال گذشته و امسال تلاش می کنیم بالاتر برویم. بودجه ما با تیم هایی که برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته شدن قابل قیاس نیست.

وی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان پارس جنوبی گفت: باید از رضائیان مدیرعامل باشگاه و مدیرعامل منطقه ویژه پارس تشکر کنم که بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و بازیکنان با روحیه ای بهتر به کارشان ادامه بدهند.

تارتار خطاب به هواداران تیمش گفت: خیلی سخت است که هواداران ما به تهران وهمه شهرها می آیند و همیشه ما را حمایت می کنند. از آنها عذرخواهی می کنم نتوانستیم امروز خوشحالشان کنیم.

وی در مورد لقب پارس جنوبی گفت: لقب زنبور های جنوب را بیشتر دوست دارم زیرا به تیم های بزرگ نیش می زنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx5n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داکروز ورزشگاه آزادی را ترک کرد/ مربی تیم ملی قهر کرد؟