تاریخ انتشار: 1397/09/23 19:29
کد خبر: 117770

قطبی: به تراکتورسازی نباید فضا داد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به تراکتورسازی نباید فضا داد.
قطبی: به تراکتورسازی نباید فضا داد

افشین قطبی پس از برتری 2 بر یک فولاد مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در ده روز گذشته تراکتورسازی را خوب آنالیز کرده بودیم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و از روز اول می‌خواستند خودشان را نشان دهند و ذهن شان باز است. تراکتور تیمی است که اگر فضا داشته باشدمی‌تواند نتیجه خوبی بگیرد. ما توانستیم در نیمه اول به آنها اجازه ندهیم و توانستیم موقعیت‌های خوب را بسازیم و در حمله با سرعت اضافه شویم.

وی گفت: از اینکه کنار شما هستم لذت می‌برم. این اولین تجربه من بود و قشنگترین صحنه‌ها را در زندگی‌ام دیدم. در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و گل هم زدیم. از سوی دیگر تمرکز داشتیم. بعد از گل می‌دانستیم که کارمان مقابل تراکتور و هوادارانش سخت می‌شود و یک گل برای پیروزی کافی نبود. 

سرمربی فولاد خوزستان درمورد اینکه بعد از 2 گل دروازه‌بان شما بازی را نگه می‌داشت و روی اعصاب هواداران بود گفت: هواداران مرا می‌شناسند همیشه سعی می‌کنم در فوتبال تیمم حمله کند و زیبا بازی کند اما برخی اوقات فشار در بازی زیاد می‌شود. داور هم یک دقیقه در نیمه اول و دو دقیقه در نیمه دوم اضافه ‌تر گرفت. در مجموع اگر شما را ناراحت کردیم عذر خواهی می‌کنم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv7nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی: بازیکنانم جایگاه‌شان در فوتبال ایران را پیدا کرده‌اند