تاریخ انتشار: 1397/09/22 23:32
کد خبر: 117831

بیاتلو: ملوان جزئی از تاریخ فوتبال ایران است/ ما مظلوم‌ترین تیم لیگ یک هستیم

ملوان بندرانزلی در هفته پایانی لیگ یک میزبان تیم فوتبال نود ارومیه است.
بیاتلو: ملوان جزئی از تاریخ فوتبال ایران است/ ما مظلوم‌ترین تیم لیگ یک هستیم

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیش از دیدار با تیم ملوان بندر انزلی در چارچوب رقابتهای هفته پانزدهم لیگ دسته یک ایران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: تیم ملوان بندر انزلی جزئی از تاریخ فوتبال ایران است و امیدوارم ما قربانی نام ملوان نشویم.

وی اذعان داشت: از داوران خواهش میکنم به نام تیم‌ها توجه نکنند و با عدالت سوت بزنند و حق را به حقدار بدهند.

بیاتلو گفت: ما مظلوم ترین تیم لیگ یک فوتبال ایران هستیم و با توجه به مشکلات فراوان و تازه تاسیس بودن تیم متاسفانه مورد بی مهری های زیادی قرار گرفتیم.

وحید بیاتلو با انتقاد از بعضی از مربیان تیم ها اظهار داشت: تعدادی از مربیان در صورتیکه نفرات بسیار خوبی در تیم خود دارند و امکانات فراوانی در اختیار دارند، بازیکنان تیمهای دیگر مثل تیم ما را که از نظر مالی مشکل دارند تحریک میکنند و غیر حرفه ایی وارد صحبت میشوند تا به تیم ما لطمه بزنند و ضعف فنی خود را تبرئه کنند.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تصریح کرد: این مربیان بهتر است بیشتر تلاش کنند و تیم خود را بسازند تا اینکه بخواهند تیم‌های دیگر را به حاشیه ببرند.

بیاتلو در مورد بازی ملوان گفت: از این تیم شناخت کامل داریم و امیدواریم بتوانیم با ارائه‌ی یک بازی با کیفیت و شرافتمندانه حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzrlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ سبز چند تیم لیگ برتری به بازیکن ملوان