تاریخ انتشار: 1397/09/22 21:08
کد خبر: 117857

رحمتی: آقای تاج! وقت ورود کردن است

مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال حرفهای امیرقلعه نویی درباره مسائل داوری را تایید کرد.
رحمتی: آقای تاج! وقت ورود کردن است

مهدی رحمتی بعد از تساوی استقلال مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی اظهار داشت:ما بعد از اینکه چند برد پشت سر هم و نتایج خوب گرفتیم مقابل پدیده بازی کردیم. آقای گل محمدی در هر تیمی حضور داشته در چند سال گذشته همیشه نتیجه گرفته است. او توانایی هایش را قبلا ثابت کرده است. امروز ما با پدیده بازی خوبی انجام دادیم و چند موقعیت گل داشتیم، اما شاهکار داوری رخ داد که گل سالم ما را آفساید گرفتند و بازی را نبردیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته آقای قلعه نویی درباره داوری صحبت کرد. من از اینجا به آقای تاج سلام عرض می کنم. امیدوارم به عنوان نفر اول فدراسیون و فوتبال ایران ورود کند. آقای تاج! وقت ورود کردن است. چطور می شود که همه تیم ها به داوری ها اعتراض دارند؟ نمونه بارزش هم امروز بود. ما قبلا مقابل پیکان و سایپا و سپاهان متضرر شدیم. الان همه تیم ها اعتراض می کنند؛ حتما یک موضوعی وجود دارد. بالاخره جایی باید ورود کنیم. هر چیزی هست اقای تاج ورود نمی کند؛ شما باید جوابگوی مردم باشی. این همه تماشاچی آمدند تا برد تیم شان را ببینند، ما گل هم زدیم اما قبول نکردند. دیگر باید چه کار کنیم؟

 

کاپیتان استقلال درباره اینکه تاج این روزها درگیر موضوع بازنشستگی است، بیان کرد: ببخشید، اگر بازنشسته هستند خب بروند تا یک نفر دیگر سر کار بیاید! این مردم که نمی توانند منتظر باشند تا یکی از بازنشستگی در بیاید و سر جایش بنشیند و کاری را انجام دهد. این کار درست نیست.

 

رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا داوری ها به ضرر یک تیم خاص است، گفت: من این را نمی دانم. همه از یک موضوع صحبت می کنند و حتما چیزی وجود دارد. هفته قبل سپاهان گلی را خورد که دو سال پیش مشابه ان را ما از پرسپولیس خوردیم و بعد از گل هم من اخراج شدم. چه کسی آن کار را کرد؟ (در این لحظه خبرنگاران نام علیرضا فغانی را بر زبان آوردند)

 

وی خاطرنشان کرد: من نمی گویم اشتباهات عمدی است. شاید سهوی باشد.من هم در جریان بازی سوتی می دهم.

 

رحمتی درباره اینکه پرسپولیسی ها نیز به داوری معترض هستند، افزود: پرسپولیسی ها بنده خدا همه چیز به ضرر شان است. ما پول داریم، داوری به سودمان است و همه امکانات برای ما است اما آن بنده خدا ها چیزی ندارند!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpr75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری:اگر اجازه دهند حتما مدعی قهرمانی هستیم!