تاریخ انتشار: 1397/09/22 18:56
کد خبر: 117881

بیرانوند از فرانسه، ایتالیا و انگلیس پیشنهاد دارد

علیرضا بیرانوند که قصد داشت ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شده و به فوتبالش در اروپا ادامه دهد به خاطر قراردادش در این تیم ماندگار شد.
بیرانوند از فرانسه، ایتالیا و انگلیس پیشنهاد دارد

پنجره نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی پرسپولیس طبق حکم فیفا بسته شد و با توجه به اینکه بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با این تیم قرارداد دارد نتوانست از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شود. سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس که به واسطه درخشش در جام جهانی و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی دنیا با پیشنهاداتی از اروپا مواجه شده بود جلسات متعددی هم با حمیدرضا گرشاسبی برگزار کرد، اما به سرانجامی نرسید. در همان مقطع شنیده شد که گرشاسبی به علیرضا بیرانوند وعده داده در نیم‌فصل اجازه می‌دهد او از پرسپولیس به اروپا برود. این در حالی بود که این گلر ملی‌پوش از دیناموکیف اوکراین و دو تیم ترکیه‌ای پیشنهاد داشت و...

فردا پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در آخرین بازی نیم‌فصل اول خود در حالی به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که شاید این دیدار آخرین بازی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس باشد. او که هم‌اکنون به بازیکن محبوبی نزد پرسپولیسی‌ها و هواداران فوتبال در کشورمان تبدیل شده به کرات در محافل خصوصی عنوان کرده فقط در صورتی از تیم فعلی اش جدا می‌شود که از ۵ لیگ برتر اروپا پیشنهاد داشته باشد. منظور علیرضا بیرانوند لیگ‌های اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، آلمان و فرانسه است. در همین راستا شنیدیم گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس هم‌اکنون دو پیشنهاد از لیگ‌های فرانسه و ایتالیا دارد که البته خیلی وسوسه‌انگیز نیست.

شنیدیم یک تیم شاغل در لیگ دسته دوم انگلیس نیز خواهان بیرانوند شده، اما این گلر ملی‌پوش ایرانی تمایلی به بازی در دسته دوم ندارد.

علیرضا بیرانوند امیدوار است بتواند در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا (امارات) خوش درخشیده و توجه تیم‌های مطرح اروپایی را به خود جلب کند.

اگر پیشنهادات رسیده از اروپا دندان‌گیر نباشد بیرانوند تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس خواهد ماند. او به دوستان نزدیکش هم گفته حاضر نیست به هر پیشنهادی از اروپا اوکی بدهد، چون از شرایط خودش در پرسپولیس راضی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gprv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نشریات ایتالیایی: عدم حضور رونالدو در میان سه نامزد برتر توپ طلا