تاریخ انتشار: 1397/09/22 15:59
کد خبر: 117904

فرشادکرمی و سیروس دین محمدی گزینه های آلومینیوم اراک/ احتمال بازگشت ربیعی قوت گرفت

بعد از استعفای محمد ربیعی از سرمربیگری آلومینیوم اراک، گزینه هایی هم چون سیروس دین محمدی و فرشاد کرمی هم برای نشستن بر روی نیمکت این تیم مطرح شده اند.
فرشادکرمی و سیروس دین محمدی گزینه های آلومینیوم اراک/ احتمال بازگشت ربیعی قوت گرفت

استعفای ناگهانی و شوک آور محمد ربیعی از آلومینیوم اراک آن هم در حالی که نتایج مناسبی با گرفته و در کورس مدعیان قرار داشت، این تیم را وارد چالش جدی نموده تا آنها ادامه لیگ را با اضطراب دنبال نماید.

ربیعی که توانسته بود آلومینیوم اراک  را بعد از سالها بعنوان یک تیم مدعی برای رسیدن به آرزوهای اراکی ها که همانا رسیدن به لیگ برتر می باشد،آماده رقابت ها  نماید، با استعفای خود، شرایط را برای ادامه این تیم در رقابت های لیگ دسته اول و حضور در جمع مدعیان بسیار دشوار نموده است.

به دنبال این استعفا ودر حالی که زمان بسیار محدود بوده و مدیران این باشگاه روزهای بسیار سختی را سپری می کنند، در پی گزینه های جایگزین بودند به طوری که حتی در همان روز با محمود فکری که از سرمربی گری شهرداری شاهین بوشهر استعفا داده بود، پای میز مذاکره نشستند تا سریعا مربی جایگزین را انتخاب نمایند که بنا بر دلالی این توافق حاصل نگردید تا نام دیگر مربیان برای نشستن بر روی نیمکت این تیم شنیده شود.

در این بین گزینه های متعددی برای نشستن روی نیمکت این تیم مطرح گردیدند که براساس آخرین اطلاعاتی که به مجموعه فرتاک ورزشی رسیده است، فرشادکرمی و سیروس دین محمدی نیز به جمع این گزینه ها اضافه شده اند و بعید نیست از بین آنها یک نفر بر روی نیمکت آلومینیوم اراک بنشیند.

اما قصه آلومینیوم اراک که تا اینجای کار علی رغم تمامی مشکلات خود را بعنوان مدعی در رقابت ها نگه داشته است،حکایتی متفاوت دارد و نمی تواند نسبت به ادامه رقابت ها بی تفاوت باشد و بر همین اساس شنیده می شود که احتمال بازگشت ربیعی به این تیم بیشتر از دیگر گزینه ها می باشد چرا که این اتفاق ممکن است هم چنان آنها را امیدوار به ادامه رقابت ها نگه دارد.

جان کلام این که طی امروز و فردا سرنوشت نیمکت این باشگاه مشخص می شود چرا که بازی سرنوشت ساز این تیم در آخرین هفته نیم فصل اول برابر سرخپوشان پاکدشت که در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته اول می باشد، روز شنبه 24 آذرماه یعنی تنها 48 ساعت دیگر برگزار می شود وهنوز سرنوشت نیمکت این تیم نامشحص است و در صورت عدم تصمیم گیری طی امروز و فردا، ممکن است لطمات جبران ناپذیری بر این تیم وارد شود و در پایان فصل افسوس از دست رفتن روزهایی را بخورند که هر ثانیه اش برای این تیم و علاقه مندان پرشورش به سختی در حال گذران می باشد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oxee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید هواداران آلومینیوم به آقای خاص/ ربیعی تاریخ پر فراز و نشیب فوتبال اراک را ورق خواهد زد؟!
اختصاصی| اراکی‌ها امیدوار به روزهای خوش با آقای خاص؛