تاریخ انتشار: 1397/09/22 14:34
کد خبر: 117920

عرب: از روز شنبه درباره نقل و انتقالات و تقویت پرسپولیس صحبت خواهیم کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس از هواداران تیم خواست نسبت به گمانه‌زنی و شایعات نقل و انتقالاتی بی‌توجه باشند و باشگاه روز شنبه در جلسه‌ با سرمربی تیم تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.
عرب: از روز شنبه درباره نقل و انتقالات و تقویت پرسپولیس صحبت خواهیم کرد

پرسپولیس بعد از یک فصل محرومیت نقل و انتقالاتی و از دست دادن دو پنجره، اکنون در آستانه پایان این ماجرا به دنبال تقویت تیم است. این مساله البته باعث شده طی روزهای اخیر شایعات زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها در خصوص بازیکنان مدنظر باشگاه و برانکو ایوانکوویچ شکل گیرد.

ایرج عرب اما در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: اکنون تمام تمرکز آقای برانکو ایوانکوویچ به بازی هفته پایانی نیم فصل اول است و هیچ صحبتی درباره نقل و انتقالات باشگاه صورت نگرفته است. سه امتیاز دیدار با پارس جنوبی برای ما بسیار ارزشمند است و از هواداران نیز خواستار این هستیم تا مثل همیشه حامی بزرگ تیم در این دیدار باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شایعاتی که این روزها در خصوص لیست خروجی و جذب نفرات جدید برای این تیم شکل گرفته گفت: نقل و انتقالات ما بعد از یک سال آغاز خواهد شد. شایسته است که در این مقطع هواداران نیز همراهی کنند و از قرار گرفتن در این فضا که می‎‌تواند تبعاتی برای تیم داشته باشد پرهیز کنند. مطمئنا آقای برانکو ایوانکوویچ طی این مدت نشان داده‌اند بهترین تصمیم را خواهند گرفت و بازیکنانی که شایسته پوشیدن این پیراهن پرافتخار هستند را دعوت خواهند کرد. در حال حاضر هیچ صحبتی انجام نشده و تمام تمرکز ایشان و تیم روی بازی با پارس جنوبی است و از روز شنبه ان‌شاالله درباره نقل و انتقالات و تقویت تیم صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی با غیرتی مثال زدنی و تعصبی قابل احترام موفق شدند از این شرایط دشوار خارج شوند و اکنون همگی آنها انتظارات به جایی دارند. مهمترین موضوع این است که آنها هواداران عاشق و حامی خود را فردا در استادیوم در کنار خود ببینند تا بتوانند پایان این ماجرا را با یک برد شیرین در کنار هواداران جشن بگیرند. مطمئنا عبور از این مانع سخت جز با غیرت و همدلی بازیکنان و هوش و ذکاوت قابل توجه کادرفنی و حمایت دلگرم کننده هواداران ممکن نبود و خوشحالیم که در این مدت به خوبی توانستند انتظارات را برآورده کنند. با این حال شایسته است که در بازی فردا نیز هواداران نشان دهند که این تلاش آنها را قدر خواهند دانست و با حضورشان یک برد شیرین را ان‌شاالله جشن خواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx5px

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شنبه از لیست خرید پرسپولیس رونمایی میشود