تاریخ انتشار: 1397/09/22 10:17
کد خبر: 117950

پرسپولیس یک تیم پرقدرت است/شکست دادن تیم برانکو کار آسانی نیست!

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شکست دادن پرسپولیس کار آسانی نیست، ولی تیم ما پتانسیل فنی بالایی دارد.
پرسپولیس یک تیم پرقدرت است/شکست دادن تیم برانکو کار آسانی نیست!

محمد ستاری وضعیت تیم پارس جنوبی را مطلوب خواند و گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. قسمتی از مشکلات مالی هم حل شد و بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس دارند. خوشبختانه شرایط فنی و روحی بازیکنان خوب است و امیدواریم که یک بازی خوب برابر پرسپولیس انجام دهیم.

وی درباره تقابل با پرسپولیس، آن هم در شرایطی که سرخپوشان تهرانی تا پایان هفته چهاردهم شکستی در لیگ برتر نداشته‌اند، تصریح کرد: پرسپولیس یک تیم منسجم و پرقدرت است و با وجود مشکلاتی که در زمینه بازیکن داشت، تا فینال آسیا صعود کرد. شکست دادن پرسپولیس واقعاً کار آسانی نیست، ولی تیم ما در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و امسال مقابل تیم‌های بالانشین هم عملکرد خوبی داشته‌ایم. ما پتانسیل فنی بالایی داریم و با اینکه جمعه مقابل هواداران پرسپولیس بازی می‌کنیم، ولی می‌توانیم در این بازی یک نتیجه خوب بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رابطه با عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: ما فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته‌ایم، این در حالی است که از لحاظ مسائل مالی با تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال و ... قابل قیاس نیستیم. مطمئناً می‌توانیم در ادامه بازی‌ها نتایج بهتری هم بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kxnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرمزهای پایتخت،زیر ذره بین تارتار