تاریخ انتشار: 1397/09/21 21:51
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 118000

جابر احیا شده امیدِ اول گلزنی برابر پدیده

استقلال آخرین گلش را به پدیده را با جابر انصاری به ثمر رسانده است و امکان این وجود دارد که جابر انصاری دوباره در ترکیب استقلال قرار بگیرد.
جابر احیا شده امیدِ اول گلزنی برابر پدیده

 استقلال تهران پنج شنبه بیست دوم اذر ماه میزبان پدیده مشهد است این دیدار از مسابقات به تعویق افتاده هفته دوازدهم می باشد که می توانیم یک دیدار بسیار حساس شاهد باشیم. یکی برای قهرمانی نیم فصل و دیگری برای جانماندن از کورس قهرمانی تا آخرین نفس خود دست بردار نیستند‌.

دو تیم از لحاظ بازی تقریبا یک شکل بازی می کنند چرا که هر دو تیم توپ را کاملا در زمین به گردش در می آورند و سعی در تملک و حفظ توپ دارند.

تقابل میلاد زکی پور  آماده و مرتضی منصوری سرعتی  از دو تیم می تواند نقش بسزایی در نتیجه بازی داشته باشد. آخربن گل استقلال در برابر پدیده به بازی دو فصل قبل بر می گردد که از آن زمان ۱۹۸ دقیقه از بازی متقابل دو تیم می گذرد که آبی های پایتخت موفق به گل زنی نشده اند. از نکته حائز اهمیت این است که آخرین گل استقلال در مقابل پدیده توسط جابر انصاری به ثمر رسیده است و باید دید آیا در بازی فردا وینفرد شفر به مانند بازی سپیدرود به جابر انصاری اعتماد می کند و شاید جابر احیا شده را در ترکیب ثابت تیم خود بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oxm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هر سال در لیست خروج هستم/این حرف‌ها برای من دیگر تکراری شده است