تاریخ انتشار: 1397/09/21 16:40
کد خبر: 118041

سیف‌اللهی: به احترام روزهای خوبی که در پرسپولیس داشتم اگر گل بزنم شادی نمیکنم

هافبک تکنیکی پارس جنوبی جم می گوید خاطرات خوبی از دوران حضور در پرسپولیس دارد اما برای موفقیت تیمش تلاش خواهد کرد.
سیف‌اللهی: به احترام روزهای خوبی که در پرسپولیس داشتم اگر گل بزنم شادی نمیکنم

روح الله سیف‌اللهی درباره شرایط پارس جنوبی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بعد از شکستی که با بدشانسی مقابل تراکتورسازی متحمل شدیم، ریکاوری مناسبی داشتیم و با فراموشی اتفاقات آن مسابقه تمرینات مان را دنبال کردیم. یک بازی تدارکاتی خوب هم داشتیم و همه چیز خوب پیش می رود و آماده دیدار با پرسپولیس هستیم.

وی درباره تقابلش با پرسپولیس و خاطراتی که از حضور در این تیم دارد، بیان کرد: به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که در تیمی مثل پرسپولیس بازی کند و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. باعث افتخارم است که از پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شدم و دوران فوق العاده ای در این تیم داشتم. من در پرسپولیس با بازیکنان بزرگی هم بازی بودند و خاطرات فوق العاده ای از حضور در این تیم دارم.

هافبک پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه ویژه ای برای دیدار با پرسپولیس دارد، بیان کرد: من مثل همه مسابقات با انگیزه به میدان می روم. با اینکه دوران خوبی در پرسپولیس داشتم و روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم اما اکنون بازیکنان پارس هستم و وظیفه دارم بهترین بازی ام را انجام دهم. بی تردید اگر کادرفنی به من اعتماد کند، سعی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

سیف اللهی در پاسخ به این پرسش که اگر به پرسپولیس گل بزند شادی می کند یا خیر، تاکید کرد: خیر، به احترام روزهای خوبی که در پرسپولیس داشتم و به خاطر هواداران خوب سرخپوش اگر دروازه این تیم را باز کنم، شادی نخواهم کرد.

او که در بازی سال گذشته پارس جنوبی و استقلال در آزادی از سوی رضا کرمانشاهی داور بازی اخراج شد و حالا داور مسابقه جمعه نیز کرمانشاهی است، تاکید کرد: به هر حال داوران هم مثل بازیکنان اشتباه می کنند. آقای کرمانشاهی داور خوبی است و من همیشه یاد گرفته ام به داوران احترام بگذارم. اتفاقات بازی پارسال با استقلال را هم فراموش کردم و هیچ ذهنیت بدی نسبت به داور بازی با پرسپولیس ندارم. امیدوارم او روز خوبی را سپری کند.

سیف اللهی در پایان افزود: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و تا به حال شکستی را تجربه نکرده است؛ همین موضوع نشان می دهد چقدر کار سختی در مصاف با این تیم داریم. با این حال سعی خواهیم کرد مثل بازی های گذشته عملکرد خوبی داشته باشیم و در پایان با نتیجه ای خوب هواداران مان را خوشحال کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqb5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر