تاریخ انتشار: 1397/09/21 09:42
کد خبر: 118096

عیار استقلال مقابل پدیده مشخص می‌شود نه تیم بحران زده سپیدرود!

فرزند زنده یاد ناصر حجازی گفت: استقلال تیم بزرگی است و بازیکن باید توانایی‌اش را برابر پدیده، پرسپولیس و سپاهان نشان بدهد نه مقابل سپیدرود.
عیار استقلال مقابل پدیده مشخص می‌شود نه تیم بحران زده سپیدرود!

آتیلا حجازی موضع حمایتی از استقلال و سرمربی این تیم دارد. تک‌پسر اسطوره آبی که در ترکیه زندگی می‌کند، اواخر هفته به تهران سفر می‌کند تا ۲۳ آذر سالروز تولد ناصر حجازی را کنار مزار پدرش باشد.

آتیلا در خصوص عملکرد تیم استقلال در هفته‌های اخیر گفت: این تیم روند رو به رشدی داشته و بازی به بازی از نظر کار تیمی بهتر شده است. استقلال پنج‌شنبه برابر یکی از بهترین‌های لیگ بازی دارد و پیروزی‌های اخیر خیلی به موقع بود تا استقلال با روحیه بالا و توان تیمی بهتر آماده رقابت با تیم پدیده شود و عیار واقعی تعدادی از بازیکنان در این مسابقه سنجیده می‌شود و شفر می‌تواند با اتکا به عملکرد فنی بازیکن در این مسابقه، برای نیم‌فصل دوم تصمیمات لازم را بگیرد. استقلال تیم بزرگی است و بازیکن باید توانایی‌اش را برابر پدیده، پرسپولیس و سپاهان نشان بدهد نه مقابل سپیدرود. صدالبته سپیدرود بابت مشکلات مالکیتی قبل از فصل صدمه دید، چون در حالی که تیم‌ها مشغول برگزاری بازی دوستانه بودند، به دلیل اختلافات مالکیتی این باشگاه از جذب بازیکن هم غافل شد و قبول مسئولیت این تیم از جانب عزیزی و سپس کریمی، کار شجاعانه‌ای بود.

حجازی در خصوص کیفیت بازیکنان خارجی استقلال گفت: بازیکن خارجی باید حداقل ۲۰ درصد بهتر از همتای داخلی باشد که در سال‌های گذشته نفراتی نظیر جان‌واریو، تیام و... این فاصله را با بازیکن داخلی استقلال داشتند، اما بازیکنی نظیر الحاجی گرو بیش از ۲۰ درصد از مهاجم ۱۷ ساله استقلال ضعیف‌تر است و این را عملکردش در چند مسابقه نشان داده و امیدوارم مدیریت باشگاه برای جلوگیری از ضرر مالی در نیم‌فصل با ۲ بازیکن خارجی فسخ قرارداد کند و اگر خارجی باکیفیتی پیدا کردند، به استخدام استقلال دربیاورند.

آتیلا در خاتمه گفت: شفر در مجموع مربی خوبی است و امیدوارم دست از مماشات با بازیکن ایرانی بردارد. اگر بازیکنی با زبان تهدید یا سپس زبان خواهش از او می‌خواهد در ترکیب قرار بگیرد، این کار را انجام ندهد، چون بقیه هم از او متوقع می‌شوند. نیمکت‌نشینی در استقلال افتخار است و هر بازیکنی تاب آن را ندارد برود باشگاه رضایتنامه بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45opq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی سابق استقلال فاش کرد/حضور این سرمربی به نفع استقلال است

حجازی در اردوی آبی پوشان
حاشیه دیدار استقلال ایران- العین امارات

کادرفنی نباید اخبار استقلال را منتشر می‌کردند
حجازی: رحمتی یکی از بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ است