تاریخ انتشار: 1397/09/20 22:03
کد خبر: 118139

بازگشت فرهاد مجیدی تکذیب شد

عضو کمیته فنی استقلال می‌گوید که باشگاه با همین کادرفنی به کارش ادامه خواهد داد.
بازگشت فرهاد مجیدی تکذیب شد

 مجید نامجو مطلق در حاشیه فینال پیشکسوتان (جام یونس شکوری) و در خصوص شرایط این روز‌های استقلال، گفت: خوشبختانه استقلال روند رو به رشدی را دارد و توانسته سه بازی پیاپی خود را با پیروزی به پایان برساند. بازیکنان به هماهنگی کامل رسیده اند و امیدوارم بتوانند برابر پدیده هم یک بازی خوب ارائه کرده و به پیروزی دست پیدا کنند. 

نامجو مطلق در خصوص اختلاف کمیته فنی و سرمربی استقلال بر سر جدایی گرو و نویمایر اظهار داشت: هیچ اختلافی بین کمیته فنی و سرمربی استقلال وجود ندارد. کمیته فنی همسو با سرمربی و مدیرعامل باشگاه هستند و تلاش می‌کنند تا بتوانند با این وحدت و همدلی که به وجود آمده راه موفقیت استقلال را هموار‌تر کنند. 

عضو کمیته فنی استقلال تصریح کرد: نمی‌دانم این شایعات از کجا سرچشمه می‌گیرد که مرتب می‌گویند بین کمیته فنی و سرمربی اختلاف است. ما نقطه نظرات خود را به طور مکتوب ارائه می‌دهیم و تصمیم گیرنده نهایی شفر است که باید صحبت‌های ما را قبول کند. 

نامجومطلق در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال وینفرد شفر صحبت‌های شما را پذیرفته است یا خیر؟ گفت: مطمئن باشید اگر نمی‌پذیرفت من در کمیته فنی نمی‌ماندنم. من بار‌ها گفته ام اهل کمیته فنی فرمایشی نیستم و اگر این چنین باشد هرگز نخواهم ماند. ما تنها به عشق استقلال خدمت می‌کنیم و به دنبال پول نیستیم و اگر احساس کنیم نیازی به ما نیست، یک لحظه هم نخواهیم ماند. 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود فرهاد مجیدی به عنوان دستیار شفر از نیم فصل دوم آغاز به کار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد و اصلا این موضوع مطرح نشده و قرار نیست مجیدی به استقلال بیاید. البته ما یک سری صحبت‌ها در جلسات داریم که آن پنهانی باقی خواهد ماند، ولی هیچ صحبتی از حضور فرهاد مجیدی به میان نیامده است. 

عضو کمیته فنی استقلال، در پایان و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود یک دستیار خارجی به جمع کادر فنی اضافه خواهد شد، گفت: هیچ صحبتی در این باره نشده است. استقلال این روز‌ها با اعضای کادر فنی خود و تلاش بازیکنان نتایج قابل قبولی گرفته و در جلساتی که داشتیم صحبتی از اضافه شدن یک فرد خارجی به کادر فنی نشده است و بنابراین فکر می‌کنم در نیم فصل دوم نیز کادر فنی با همین نفرات به کارش ادامه خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obrzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروژه بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال کلید خورد