تاریخ انتشار: 1397/09/20 16:32
کد خبر: 118191

مرزبان: آماده‌ ایم بهترین نتیجه را بگیریم

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تلاش می‌کند تا بهترین نتیجه را مقابل ذوب‌آهن کسب کند.
مرزبان: آماده‌ ایم بهترین نتیجه را بگیریم

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تمیش برابر ذوب‌آهن در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: تسلیت می‌گویم به هواداری که در بازی با سپاهان جان باخت. ذوب‌آهن  یکی از قدرت‌مندترین تیم‌های آسیا است. مطمئن هستم که با وجود آقای آذری و سرمربی‌گری علیرضا منصوریان این تیم به روزهای اوج خود برمی‌گردد. ما برای بازی فردا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

او ادامه داد: ما مصدوم نداریم و آماده‌یم بهترین نتیجه را بگیریم. ما نمی‌توانستیم چطور تیم را جمع و متحد کنیم. وضعیت بدنی تیم ما مساله مهمی است و باید روی آن کار کنیم. باید هرچه زودتر کیفیت بازیکنان افزایش یابد. بازیکنان با تفکرات ما آشنا شدند و در ادامه شرایط تیم نیز بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه اضافه کرد: ما دربازی با تیم‌های سپاهان، پدیده و سایپا می‌توانستیم بازنده نباشیم. در بعضی از این  بازی‌ها ما یک کرنر هم به حریف ندادیم. هدف ما در تیم روشن است. احساس و روحیه بازیکنان خوب است و باید این مساله به بازیکنان منتقل شود.  مهم ترین مساله این است که  اگر یک تیم و رختکن متحد باشند مشکلات خارج از تیم حل می‌شود. این مساله موجب می‌شود تا در دراز مدت تیم نتیجه لازم را می‌گیرد.

مرزبان تاکید کرد: اعتقاد قلبی دارم با توجه به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم  نفت مسجد سلیمان در لیگ‌ برتر می‌ماند 

او در پاسخ به این سوال اظهارات برخی مربیان خارجی در مورد به کار بردن واژه سیرک به فوتبال ایران گفت: این احساس را نباید داشته باشیم مربی خارجی هر چیزی بگوید. باید احترام متقابل وجود داشته باشد. متاسفانه از هر دو طرف توهین شنیده می‌شود. 

او ادامه داد: باید اخلاق را یاد بدهیم. بعضی‌ها به جای قبول شکست به داور پرخاش می‌کنند و این مسائل را به جای شکست عوض می‌کنند. ما هر وقت می‌بازیم بد بازی کردیم و به خاطر این مسائل نبوده است.

او درباره فهرست تیم ملی گفت: بعضی از مربی‌ها در رسانه‌های مختلف درباره این فهرست صحبت می‌کنند. آن‌ها از بهترین‌های لیگ هستند. نباید علیه یکدیگر صحبت کرد بلکه باید باهم صحبت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg9l6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست شفر از دانشگر