تاریخ انتشار: 1397/09/19 22:40
کد خبر: 118282

سهام سرخابی ها 100 درصد واگذار می‌شود/ حکم تاج موقت نیست

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: افتخار داشتیم در خدمت پیشکسوتان ورزش بودیم.
سهام سرخابی ها 100 درصد واگذار می‌شود/ حکم تاج موقت نیست

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان اسکی گفت: افتخار داشتیم در خدمت پیشکسوتان ورزش بودیم. کار ارزشمندی که فدراسیون انجام داد این بود زمانی که این افراد در قید حیات بودند از آنها تجلیل شد.

داورزنی ادامه داد: اسکی کردن جزو ورزش‌های مفرح است و من قبلا اسکی می‌کردم اما الان توفیق ندارم با توجه به کمبود وقت اسکی کنم اما اگر فرصتی باشد استفاده می‌کنم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره بازنشسته‌ها، تصریح کرد: در این باره صحبت نکنیم بهتر است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ضیایی استعفا نکرده و سرپرست معرفی شده، خاطرنشان کرد: سرپرست فدراسیون کارش را شروع کرده است. برخی از دوستان نسبت به قانون اختلاف نظر داشتند که چرا مجلس این مصوبه داده و این دلیل نمی‌شود ما تعلل کنیم. وزارت ورزش و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای قانون هستند.

داورزنی افزود: حالا اگر اظهارنظری مطرح می‌شود به خودشان مربوط است و ما دخالتی نمی‌کنیم. اگر پیشنهادی داریم باید به دستگاه مربوطه ارسال کنیم اما همه موظف هستیم قانون را اجرا کنیم که این اتفاق افتاد. جا دارد از تک تک روسای بازنشسته فدراسیون‌ها و همه دوستانی که زحمت کشیده‌اند روسای فدراسیون‌های قایقرانی، جودوف ناشنوایان و ... تشکر کنم. در این جا اجازه دهید از مرحوم شفیعی هم یاد کنم که زحمت زیادی کشید.

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت گرشاسبی، عنوان کرد: اجازه دهید مجمع باشگاه و هیات مدیره تصمیم لازم را بگیرد. ما دخالتی نمی‌کنیم و همه ملزم به اجرای قانون هستیم. به قصه بازنشسته‌ها نپردازید تمام شده است.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش همچنین درباره اینکه برانکو پستی گذاشته و از عرب تشکر کرده و او را مدیر جدید باشگاه معرفی کرده، گفت: این را از شما می‌شنوم.

داورزنی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید گفته شده برای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال حکم موقت زده شده، تصریح کرد: خیر حکم موقت نداریم. دوستان نقل قولی از آقای رغبتی کرده بودند که او اصلاح کرد. تاج از زحمت‌کشان، ایثارگران و جانبازان است که ظرفیتش را در خدمت به ورزش گذاشته است. او از ماده 60 جامعه ایثارگران استفاده کرد.وی ادامه داد: در خصوص مسائل فوتبال فقط مجمع تصمیم می‌گیرد. بحث تاج و دبیر کل که سرپرست معرفی شده قانونی بود بقیه موارد در مجمع مطرح می‌شود.

داورزنی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بحث تعلیق مطرح شده و توافق صورت گرفته، یادآور شد: این ظلم است که زحمات یک پیشکسوت را نادیده بگیریم. نباید زحمت پیشکسوتان را نادیده گرفت. تاج در 4 دهه بعد از انقلاب در خدمت نظام بوده و مدتی که مسئولیت فدراسیون را داشته بدون حقوق و مزایا کارش را انجام داده است. این قانون باعث شد تا ما کماکان از ظرفیت تاج استفاده کنیم. این به نفع ورزش کشور است. بقیه موارد در مجمع مطرح می‌شود.

وی همچنین درباره برگزاری مجمع انتخاباتی کشتی، گفت: زمان ثبت‌نام را هر چه سریعتر اعلام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به سوالی مبنی بر خصوص شدن سرخابی‌ها، خاطرنشان کرد: این موضوع در دستور کار دولت است. طبق درخواست و موافقتی که صورت گرفته این موضوع در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح شده که من هم حضور داشتم. کمیسیون فرعی دولت تایید کرده و تلاش وزارت ورزش این است سهام دو باشگاه 100 درصد واگذار شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6n6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داورزنی:ورزشگاه آزادی نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است