تاریخ انتشار: 1397/09/19 17:48
کد خبر: 118324

عکس | سیدجلال شاکی از آرنج کی روش

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس معتقد است پیش از به ثمر رسیدن گل سپاهان، کی روش روی او خطا کرده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان حواشی بسیار زیادی را در بر داشت که یکی از آن ها اعتراض همه جانبه بازیکنان و کادرفنی هر دو تیم در حین و پس از مسابقه به علیرضا فغانی بود. علاوه بر اعتراض سپاهانی ها در خصوص پنالتی پرسپولیس، سرخپوشان نیز به پرش های بی مهابا و ضربات دست و آرنج کی روش استنلی سوارز مهاجم سپاهان اعتراض هایی داشتند.

اوج این اعتراض ها به سیدجلال حسینی مربوط می شود. او اعتقاد دارد در صحنه گل تیم سپاهان و پس از پرتاب اوت توسط پورقاز کی روش با ضربه آرنج ابتدا سیدجلال را متوقف و بعد برای سرزنی تلاش می کند. این صحبت های کاپیتان پرسپولیس بازتاب گسترده ای نیز در شبکه های اجتماعی داشته و البته باید دید کارشناسان چه نظری در این باره دارند.

علاوه بر آن صحنه، کی روش در باقی توپ های ارسالی بازیکنان سپاهان نیز تلاش می کرد بالاتر از سیدجلال سرزنی کند و برای رسیدن به این هدف از تمام پتانسیل فیزیکی خود بهره می برد. اما در نهایت آقای گل لیگ نتوانست از پس بهترین خط دفاع لیگ بر بیاید و تنها ثمره تلاش 90 دقیقه ای مهاجم برزیلی سپاهان، یک گل آفساید و یک کارت قرمز بود.

البته این مهاجم 195 سانتی متری نیز در مصاحبه پس از بازی گفت که مدافعان پرسپولیس با ضربات زانو و آرنج او را می زدند و داور از این صحنه ها می گذشت و خطا نمی گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45opgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره یک تیم ملی هدف لیزرهای بی پایان تماشاگران