تاریخ انتشار: 1397/09/10 16:52
کد خبر: 119507

فریبا: استقلال فقط یک هافبک میخواهد

عضو کمیته فنی استقلال می گوید شرایط این تیم خوب شده است.
فریبا: استقلال فقط یک هافبک میخواهد

بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مصاحبه ای که با سایت رسمی باشگاه استقلال داشت در خصوص برد این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بعد از برد مقابل استقلال خوزستان روحیه و اعتماد به نفس تیمی بیشتر و موجب شد که استقلال مقابل صنعت نفت با یک بازی زیبا و رو به جلو به یک برد قاطعانه دست پیدا کند. استقلال در این بازی به خوبی با استفاده از گزینه های مختلف به سمت دروازه صنعت نفت حمله کرد. چه از کناره‌ها، چه در عمق و چه در ضربات ایستگاهی عملکرد خوبی از تیم به نمایش گذاشته شد و حتی در هر سه حالت بازیکنان گلزنی هم کردند. باید در تمرینات روی این موضوع بیشتر کار شود تا در بازی‌های سخت تر به مشکل نخوریم.

فریبا صحبت‌هایش را در خصوص سرعت تیمی استقلال اینطور ادامه داد: در فوتبال یک سرعت انفرادی داریم و یک سرعت تیمی که استقلال مقابل صنعت نفت به خوبی از آن بهره برد. سرعت توپ رسانی از خط دفاعی به خط میانی و تهاجمی به حدی خوب بود که تیم صنعت نفت را دچار مشکل کرد. ضمن اینکه باید به نقش خوب طارق همام هم اشاره کرد که به خوبی در خدمت تیم بود. طارق در بازی‌های گذشته کمتر به دروازه حریف نزدیک می‌شد اما در این بازی با نزدیکی به دروازه صنعت نفت هم گل زد و هم موقعیت‌های دیگری ساخت تا به همه ثابت کند که چه بازیکن توانمندی است.

بهتاش فریبا با اشاره به نفوذ های استقلال از سمت راست، درباره این جناح اظهار کرد: وریا فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان ایران بود. گل‌های زیاد و زیبایی می‌زد و باعث می‌شد استقلال نشاط بیشتری در فاز تهاجمی داشته باشد. در این بازی هم ترکیب او و فرشاد محمدی مهر کمک زیادی به او کرد و باعث شد استقلال در فاز تهاجمی بهتر عمل کند. این دو بازیکن به خوبی به جلو شیفت می‌شدند و موقعیت های زیادی را هم ساختند. من همیشه گفتم که استقلال از گذشته تا به امروز یک تیم راست رو بوده اما باید تلاش کند تا با تقویت سمت چپ به توازن برسد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد هافبک‌های میانی استقلال گفت: خوشبختانه علی کریمی و فرشید باقری دو بازیکن صاحب مهارت و تکنیک هستند. به جز قدرت بالای توپ گیری، قدرت حمل توپ خوبی هم دارند. فرشید باقری جز معدود بازیکنانی است که به واسطه گام‌های بلند و خوبی که دارد سخت می‌توان توپ را از او گرفت. البته طارق همام هم کمک زیادی به خط میانی استقلال می‌کند و در بازی‌های گذشته به خوبی توپ گیری کرده است. در کل فکر می‌کنم خط میانی خوبی داریم و تنها مسئله نیاز به یک هافبکی است که بتواند به خوبی پاس آخر دهد و بتواند سرعت، عرض و عمق تیم را کنترل کند.

فریبا در خصوص عملکرد دفاعی استقلال گفت : خدا را شکر چند بازی است که دروازه استقلال باز نشده و این نشان می‌دهد که خط دفاعی چقدر خوب کار کرده است. مدافعان استقلال جلو بازی می‌کنند که باعث خنثی کردن حملات هوایی حریفان می‌شود. همچنین چشمی و دانشگر به خوبی فضاها را پوشش می‌دهند و می‌توانند اکثر ضربات اول را بزنند.

این پیشکسوت استقلال صحبت‌هایش را با اشاره به جدال هفته آینده مقابل سپیدرود این طور پایان داد: من بازی قبلی تیم سپیدرود را دیدم و باید بگم که علی کریمی تیم خوبی دارد. با توجه به چمن مصنوعی ورزشگاه سردارجنگل، استقلالی‌ها باید حتماً یک جلسه تمرینی در چمن مصنوعی داشته باشند چون سرعت و شرایط حفظ توپ در این زمین‌ها متفاوت است. خیلی امید دارم که استقلال با پیروزی مقابل سپید رود بتواند پدیده را هم شکست دهد تا ان‌شاءلله در نیم فصل دوم با حمایت بیشتر هواداران عزیز، استقلال بتواند برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzmdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زکی پور: با امتیازاتی که از دست دادیم کارمان سخت شد ولی ما برمی‌گردیم