تاریخ انتشار: 1397/09/10 11:30
کد خبر: 119547

سید جلال:به جوان های تیم توصیه می کنم قدر این موقعیت را بدانند!

کاپیتان پرسپولیس گفت: ما یکشنبه بازی سنگینی روبروی تراکتورسازی داشتیم و دوباره پنجشبنه در تبریز به میدان رفتیم. البته می دانیم که چند بازی عقب افتاده داریم ولی توقع داریم سازمان لیگ کمی هم تیم ما را درک کند.
سید جلال:به جوان های تیم توصیه می کنم قدر این موقعیت را بدانند!

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با تیم ماشین سازی، برد مهمی که در تبریز بدست آوردند، مصدومیت هم تیمی هایش و حواشی آن دیدار صحبت کرد. کاپیتان پرسپولیس از اتفاقی که برای جوانان تیمش در حال رخ دادن است هم ابراز خشنودی می کرد.

متن صحبتهای وی در ادامه می آید:

حسینی درباره برد این تیم در تبریز اظهار داشت: هرچه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم و خدا کمک کرد تا بتوانیم بار دیگر دل هواداران مان را شاد کنیم. این بهترین اتفاق برای همه ماست که فقط به عشق طرفداران مان با این شرایط سخت در حال گذراندن این دوران هستیم.

وی ادامه داد: بازی در تبریز همیشه برای ما سخت بوده و این بازی هم تفاوتی با دفعات پیش نداشت. به ویژه پس از مسایلی که در طول هفته گذشته اتفاق افتاده بود به نوعی حساسیت در این دیدار بیشتر هم شده بود. با این همه ما روی بازی خودمان تمرکز کردیم و سعی داشتیم تا دست پر به تهران برگردیم که شکر خدا این مهم برای تیم رقم خورد.

دفاع آخر پرسپولیس درباره بازی دفاعی تیمش توضیح داد: به هر حال ما قبل بازی سیامک نعمتی و شایان مصلح را هم از دست دادیم و در این وضعیت باید در زمین حریف طوری به میدان می رفتیم که حداقل امتیاز را بگیریم. راهی جز این نداشتیم. ضمن اینکه ما در این دیدار مهمان بودیم و می دانستیم ماشین سازی جزو تیم هایی است که کمترین باختها را در این لیگ داشته بنابراین رفتیم تا با استفاده از ضدحملات به نتیجه برسیم که شکر خدا در اواخر بازی این اتفاق رخ داد و شرمنده هواداران نشدیم.

حسینی درباره فشردگی مسابقات تیمش گفت: می شد بازی ما یکی دو روز دیرتر برگزار شود. ما یکشنبه بازی سنگینی روبروی تراکتورسازی داشتیم و دوباره پنجشبنه در تبریز به میدان رفتیم. البته می دانیم که چند بازی عقب افتاده داریم ولی توقع داریم سازمان لیگ کمی هم تیم ما را درک کند. با این وجود هرچقدر هم که خسته باشیم باز هم به خاطر هواداران مان پاپس نمی کشیم.

وی در ارتباط با اتفاقات روی سکوها توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان ما با این نوع مسایل آشنایی کامل دارند. اینقدر در این مدت تحت این شرایط بازی کرده اند که در تبریز هم به رغم پر شدن ورزشگاه ولی تأثیر خاصی روی بازی شان بوجود نیامد. گرچه مسئولان باید در این باره بیشتر دقت داشته باشند.

کاپیتان پرسپولیس رفتار امید عالیشاه با هواداران تبریزی را نمی پسندید و گفت: نباید این اتفاق رخ می داد. در زمین هم با امید حرف زدم و گفتم که نباید هواداران را تحریک کرد چون این بیشتر به ضرر خود ماست. قطعا اتفاقات درون زمین روی سکوها تأثیرگذار است و نباید باعث شویم تا تماشاگران دو تیم که برای تشویق تیم خودشان راهی ورزشگاه شده اند بی دلیل با هم درگیر شوند.

حسینی افزود: از اینکه می بینم بازیکنان جوانی که برای پرسپولیس به زمین می آیند با انرژی و راحت فوتبال بازی می کنند خوشحال می شوم. این بازیکنان نسل بعدی فوتبالیستهای این باشگاه هستند و البته باید قدر این موقعیت را بدانند که شرایطی برایشان مهیا شده که در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس به زمین می روند.

مدافع تیم پرسپولیس درباره دیدار بعدی تیمش گفت: برای این بازی هم فرصت چندانی برای ریکاوری نداریم. بازی با ذوب آهن که کادر فنی اش را هم تغییر داده قطعا آسان نیست اما ما برای اینکه از کورس بالای جدول عقب نمانیم باید این بازی را با امتیاز خوب پشت سربگذاریم.

وی اضافه کرد: طرفداران پرسپولیس در ماه های گذشته بارها در حمایت از پرسپولیس تیم خودشان را تنها نگذاشته اند و قطعا این بار هم در دیدار با ذوب آهن برای حمایت از تیم شان به استادیوم می آیند. فقط چند بازی تا پایان نیم فصل باقیمانده و امیدوارم هر چه زودتر مصدومانمان به شرایط بازی برگردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvaeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سید جلال:هنوز نگرانی‌های قبلی حل نشده، دغدغه های جدیدی پیدا کرده‌ایم!