تاریخ انتشار: 1397/09/08 13:03
کد خبر: 119820

اعتراض ذوب آهن به حضور بازیکن 4 اخطاره در ترکیب فولاد!

باشگاه ذوب‌آهن در نامه ای به سازمان لیگ بابت حضور یک بازیکن ۴ اخطاره در ترکیب فولاد مقابل این تیم اعتراض کرد.
اعتراض ذوب آهن به حضور بازیکن 4 اخطاره در ترکیب فولاد!

روز گذشته اولین بازی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم های فولاد و ذوب آهن برگزار و با نتیجه تساوی یک یک تمام شد. اما امروز یک اتفاق حاشیه ای پیرامون این دیدار رخ داده است. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، دقایقی پیش اعلام کرد به دلیل استفاده تیم فولاد از عبدالله کرمی که پیش از این چهار کارت زرد از داوران در دیدارهای لیگ دریافت کرده بود، نامه ای اعتراض آمیز به سازمان لیگ زده اند.

 طبق قوانین این فصل رقابت های لیگ برتر بازیکنان پس از دریافت ۴ کارت زرد، یک دیدار را از دست می دهند. در نامه باشگاه ذوب آهن آمده که کرمی در بازی مقابل تیم های پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و پیکان اخطار دریافت کرده است و به همین دلیل از حضور در بازی ذوب آهن محروم بوده است.

 اما باشگاه فولاد با استعلام هایی که از مسئولان مربوطه سازمان لیگ و کمیته داوران گرفته، معتقد است کارت زردی که در برخی منابع غیر رسمی به نام عبدالله کرمی در دیدار با استقلال خوزستان ثبت شده صحیح نیست و آن اخطار به فرزاد جعفری داده شده است؛ به همین دلیل کرمی سه اخطاره بوده و نامش هم در فهرست محرومان هفته چهاردهم لیگ دیده نمی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxr65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه‌ای فولاد خوزستان مقابل ذوب آهن