تاریخ انتشار: 1397/09/07 23:56
کد خبر: 119860

در دمای منفی 20 درجه به سختی می‌توان نفس کشید/ بازیکنانم از آهن نیستند!

سرمربی تاجیکستانی احمد گروژنی تهدید کرد که تیمش را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه به میدان نمی‌فرستد.
در دمای منفی 20 درجه به سختی می‌توان نفس کشید/ بازیکنانم از آهن نیستند!

و به نقل از سایت اسپورتس روسیه، تیم‌های انیسی کراسنویارسک و احمد گروژنی پس از مخالفت سازمان لیگ برتر روسیه با برگزاری بازی در سالن سرپوشیده باید در ورزشگاه شهر کراسنویارسک شنبه هفته آینده به مصاف هم بروند. پیش‌بینی می‌شود دمای این شهر هنگام برگزاری بازی به منفی 20 درجه برسد.

در این میان رشیدن رحیمف، سرمربی احمد گروژنی با اشاره به لغو بازی اخیر تیم اسپارتاک مسکو به خاطر سرمای منفی 15 درجه خواهان لغو بازی تیمش برابر انیسی کراسنویارسک شد و اظهار داشت: نمی‌خواهم با ریسک‌کردن سلامت بازیکنانم را به خطر بیندازم. در این شرایط تیمم را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه برابر تیم انیسی کراسنویارسک به میدان نمی‌فرستم.

سرمربی یاران میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی ادامه داد: شنبه آینده دمای هوای شهر کراسنویارسک به منفی 20 درجه می‌رسد. طبق قوانین لیگ برتر روسیه بازی در دمای منفی 15 درجه نباید برگزار شود. در چنین دمایی ریسک نمی‌کنم و سلامتی بازیکنان احمد گروژنی را به خطر نمی‌اندازم. امیدوارم تیم میزبان نیز از ایده ما حمایت کند زیرا روشن است که بازیکن فوتبال در دمای منفی 20 درجه به سختی می‌تواند نفس بکشد. بازیکنانم از آهن نیستند و به همین‌خاطر در موضوع سلامتی بازیکنانم ریسک نمی‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8kwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره فنی متوسط لژیونر ایرانی در مصاف با زسکا