تاریخ انتشار: 1397/09/07 13:35
کد خبر: 119938

ماشین سازی با هواداران تراکتورسازی از پرسپولیس میزبانی میکند

چشمگیرترین اتفاق بازی هفته گذشته ماشین‌سازی و سپاهان که بدون برنده به پایان رسید، پر شدن سکوهای ورزشگاه کوچک بنیان‌دیزل بود.
ماشین سازی با هواداران تراکتورسازی از پرسپولیس میزبانی میکند

از آنجا که در بازی‌های قبلی ماشین‌سازی و فصول گذشته گسترش فولاد در این ورزشگاه سکوها هیچ‌گاه حتی در دیدار با پرسپولیس و استقلال پر نشده بود، این مساله تعجب سپاهانی‌ها را برانگیخت و کار به جایی رسید که قلعه‌نویی و برخی بازیکنان سپاهان هم به پر شدن ورزشگاه اشاره کردند.
البته کاملا مشخص بود که هواداران تراکتورسازی به کمک همشهری‌شان آمده بودند چرا که مالک هر دو باشگاه یک نفر است و طبیعی است که در مواقع اضطراری از هواداران پرتعداد تیم پرطرفدارتر بخواهد به کمک دیگر نماینده تبریز که هوادار بسیار کمتری دارد، بیایند. اتفاقی که بدون شک در بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی هم تجربه‌اش خواهیم کرد.
پیش‌بینی حضور پرتعداد هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه برای حمایت از ماشین‌سازی اصلا کار سختی نیست و می‌توان حدس زد که ورزشگاه بنیان‌دیزل دوباره توسط آنها پر خواهد شد اما چنین کاری بعد از درگیری‌های هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی در تهران، تنها حاشیه‌ها و سختی‌های این بازی را بیشتر خواهد کرد.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naz6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم لیگ از همه بیشتر پنالتی خراب کرد؟