تاریخ انتشار: 1397/09/06 12:41
کد خبر: 120106

هدفی جز برد پرسپولیس نداریم/برای مساوی به زمین نمی رویم!

بازیکن گلزن ماشین سازان می گوید تیمشان دست و پا بسته نیست و هدفی جز برد پرسپولیس در تبریز ندارند.
هدفی جز برد پرسپولیس نداریم/برای مساوی به زمین نمی رویم!

سیدمحمد خرم‌الحسینی گلزن ماشین سازان مقابل سپاهان راجع به بازی تیمش‌ با تیم اصفهانی و گلی که زد گفت: فکر کنم همه کسانی که بازی را می دیدند متوجه شدند که ما در نیمه اول و قبل از اینکه 10 نفره بشویم هم توپ و هم میدان را در اختیار داشتیم و کل بازی در دست ما بود. تاکتیکمان جوری بود که مالکیت توپ را داشته باشیم و تیم سپاهان بیشتر کارشان ارسال بلند و اوت دستی بود. طبیعی است که بعد از 10 نفره شدنمان تیم به عقب بشیند و دفاعی بازی کند. در رابطه با گلی هم که زدم باید بگویم که این هفته آقارضا (مهاجری) در تمرینات شوت از راه دور با بچه ها کار کرده بود. خدا را شکر شوتی که از پشت هجده قدم زدم رفت توی گل و جواب زحماتی که کادرفنی کشیده بودند را توانستیم بدهیم چون به ما گفته بودند یکی از راه های گل زدن به سپاهان شوت است.

 

وی راجع به داوری پر حرف و حدیث بازی با سپاهان هم بیان کرد: در صحنه ای که بازیکنمان کارت زرد اولش را گرفت، داور خیلی دیر عمل کرد چرا که اگر می خواست کارتی بدهد باید همان لحظه کارت می داد ولی وقتی ما دو به تک شده بودیم جلوی دروازه سپاهان در آن لحظه داور سوت زد و به بازیکن ما کارت نشان داد. البته من زیاد دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم ولی به نظرم اگر قرار بود کارتی بدهد باید همان اول می داد نه زمانی که ما دو با تک شده بودیم و می توانستیم‌ گل دوم را بزنیم که بازی را متوقف کرد؛ البته بهتر است زیاد درباره داوری صحبت نکنیم.

 

بازیکن جوان سبزقباها راجع به تساوی های متوالی تیمش نیز اظهار داشت: فکر می کنم تیم هایی که جلوی ما بازی می کنند برایشان خیلی سخت است که به تیم‌ ما گل بزنند برای همین 90 درصد بازی هایی را که مساوی کردیم باید می بردیم و یا اگر قرار بر مساوی بوده ما تیمی نبوده ایم که بیشتر به حریف موقعیت بدهیم تا مساوی را به زور و یا با شانس به دست بیاوریم. ضربه های نهایی امان با بدشانسی به گل نرفته اند و مساوی هایمان‌ جوری نبوده که ما شانس آورده باشیم.

 

خرم الحسینی در پاسخ به این سوال که در بازی سخت این هفته تیمش مقابل پرسپولیس هم آیا به دنبال مساوی هستند نیز گفت: نه چرا مساوی، ما در خانه خودمان بازی می کنیم و همه کسانی که بازی تیم‌ ما را دیده اند می دانند تیممان دست و پا بسته نیست و خیلی خوب بازی می کنیم پس چرا به دنبال مساوی باشیم؟ درست است که پرسپولیس نائب قهرمان آسیاست و تیم بزرگی هستند اما ما برای مساوی به زمین نمی رویم. سپاهان از لحاظ مهره ای و تاکتیکی جزو بهترین تیم های لیگ است ولی دیدید قبل 10 نفره شدنمان جلویشان چطور بازی می کردیم و راحت به هم‌ پاس می دادیم. در مقابل پرسپولیس هم در زمین خودمان اصلا برای مساوی بازی نمی کنیم و انشالله که بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

 

وی در رابطه با استقبال تبریزی ها از بازی های ماشین سازی نیز بیان کرد: نام ماشین سازی خیلی بزرگ است و من تا زمانی که در این تیم بازی نکرده بودم نمی دانستم. در بازی های خانگی امان خیلی ما را حمایت کرده اند که بسیار هم‌تاثیرگذار بوده و ما حس‌می کردیم که دلگرمی داریم و بچه ها دو برابر توانشان را می گذاشتند و حتی زمان ده نفره شدنمان هم بچه ها باغیرت می دویدند فقط و فقط به خاطر همین هواداران. جا دارد از همین‌جا تشکر ویژه ای از آن ها داشته باشم که در این چند بازی ما را خیلی خوب حمایت کرده اند و امیدوارم ما هم بتوانیم‌با عملکردمان سربلندشان کنیم.

 

خرم الحسینی در پایان راجع به هدف ماشین سازی در این فصل هم گفت: از روزی که آقارضا آمدند گفتند که هدفمان فقط ماندن در لیگ نیست  و هدفمان گرفتن سهمیه است. البته یک سری مصدومیت ها گریبان تیم‌ ما را گرفت که کار را برایمان سخت کرد. انشاالله نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم عزممان را جزم‌ می کنیم تا بتوانیم سهمیه بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bp6w9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد پرسپولیس در اختیار سه تیم لیگ برتری!