تاریخ انتشار: 1397/09/04 17:48
کد خبر: 120382

ادعای عجیب مهاجم خارجی تراکتورسازی

مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی اعلام کرد دیگر به ایران بازنخواهد گشت و در تمرینات این تیم حضور پیدا نمی‌کند.
ادعای عجیب مهاجم خارجی تراکتورسازی

تراکتورسازی در این فصل با ستاره‌های زیادی در لیگ برتر شرکت کرده ولی در ادامه خریدهای این تیم در طول مسابقات، آنها حدود سه ماه قبل با لی اروین، مهاجم ۲۴ ساله اسکاتلندی که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه این کشور و همچنین لیدز یونایتد را داشت، قرارداد امضاء کردند.

این مهاجم ۱۸۸ سانتری متری، در سه دیدار مقابل سپاهان و صنعت نفت تنها در نیمه اول بازی کرد و در مسابقه برابر ماشین‌سازی نیز به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفت، اما گلزنی او از هفته دهم مقابل سپیدرود رشت آغاز شد و لی اروین در شرایطی که به‌عنوان یار جانشین در ترکیب حضور داشت، در ثانیه‌های پایانی گل برتری سرخ پوشان را زد تا صاحب سه امتیاز شوند.

اروین مقابل پیکان نیز در ترکیب بود ولی در هفته دوازدهم که مجددا به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، خوش درخشید و روز فوق‌العاده‌ای برای تراکتورسازی در دیدار برابر ذوب‌آهن رقم زد.

این مهاجم اسکاتلندی در شرایطی که تراکتور با یک گل از ذوب‌آهن عقب بود، به زمین رفت و توانست سه بار گلزنی کند تا شور و حال زیادی به سکوهای یادگار امام تبریز بیاورد و از محبوبیت ویژه‌ای بین تماشاگران تراکتور برخوردار شود.اما لی اروین پس از هت‌تریک برابر ذوب‌آهن و وقفه لیگ برتر برای استراحت به اسکاتلند بازگشت و قرار بود پنج‌شنبه دو هفته قبل به تبریز بازگردد تا در تمرینات تراکتورسازی شرکت کند ولی این اتفاق طی روزهای اخیر رخ نداد تا شایعه جدایی او از این باشگاه مطرح شود.

با وجود اینکه روز گذشته محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد در صورت عدم حضور بازیکنان خارجی در تمرینات با آنها برخورد انضباطی خواهد کرد، اما با وجود حضور آنتونی استوکس در تبریز، لی اروین به ایران نیامد.

در حالی که هیچ خبری از سوی لی اروین در ۱۰ روز گذشته عنوان نشده، اما این مهاجم اسکاتلندی امروز به باشگاه تراکتورسازی نامه‌ای فرستاده و در آن اعلام کرده بخاطر دوری از وطن، شرایط روحی خوبی ندارد و غمگین شده و به همین دلیل دیگر به ایران نمی‌آید؛ او تاکید کرده روان پزشک‌اش گفته باید در اسکاتلند بماند و به خارج از کشور سفر نکند.

لی اروین با این نامه پرونده حواشی روزهای اخیر پیرامون حضورش در ایران را بست و پایان همکاری خود با تراکتورسازی را اعلام کرد؛ حال باید منتظر ماند و واکنش باشگاه تبریزی به اقدام این بازیکن را دید که به احتمال فراوان با شکایت از او به فیفا پیگیری خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6gao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی وارد تهران شدند