تاریخ انتشار: 1397/09/01 00:46
کد خبر: 120828

سرمربی موقت فولاد انتخاب شد

سرمربی موقت فولاد که امروز به این سمت منصوب شد، می گوید تا زمان تصمیم نهایی باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، نفر اول کادر فنی تیم خواهد بود.
سرمربی موقت فولاد انتخاب شد

 باشگاه فولاد خوزستان امروز اعلام کرد که به علت نتایج ضعیف با ایلی استن قطع همکاری کرده و عزیز فریسات به عنوان سرمربی موقت این تیم فعالیت می کند تا زمانی که فرآیند انتخاب سرمربی بعدی انجام شود.

فریسات که در این فصل عضو ثابت کادر فنی فولاد بوده، در این باره به خبرنگار گفت: باشگاه به من اعلام کرد که به عنوان سرمربی تیم فعلا کار کنم تا زمانی که باشگاه برای آینده تیم به جمع بندی برسد. هرچند حقیقتا مهم این نیست که من مربی باشم یا شخص دیگری باشد. مهم این است که فولاد از این شرایط خارج شود و هر کسی که می تواند به فولاد کمک کند، شک نکنید به او خیر مقدم می گوییم. جایگاه فولاد این نیست و تیم توانایی دارد که بهتر از این ها باشد. مدیریت تصمیم گرفت که فعلا اداره تیم با من باشد و در بازی با پیکان روی نیمکت به عنوان سرمربی بنشینم تا ببینیم شرایط چگونه جلو می رود.

او درباره مدتی که قرار است سرمربی فولاد باشد، افزود: اسمی از بازی پیکان یا زمان خاصی نبرده اند. به من گفتند فعلا شما سرمربی باش تا زمانی که تصمیم نهایی گرفته شود. بحث دیگری نشد و فقط من به بازیکنان به عنوان سرمربی معرفی شدم. این تشخیص مدیریت است و من هم فقط چون سابقه بازی در این تیم را دارم و بزرگ شده مجموعه فولاد هستم، کمک می کنم تا وضعیت مشخص شود. تلاش می کنیم و امیدواریم نتیجه ای درخور شان هواداران فولاد کسب کنیم.

فریسات در مورد شرایط تیم فولاد اظهار داشت: اوضاع بد نیست. طبیعتا تیم هایی که اندکی شرایط خاص پیدا می کنند، با یک برد از آن خارج می شوند. ما هم در همین موقعیت هستیم. فولاد می تواند با همین بازیکنان، بهتر از این ها باشد ولی احتیاج به زمان دارد. با یک برد می توان از شرایط فعلی خارج شد. شک نکنید که فولاد به جایگاه اصلی خود باز می گردد.

او درباره مشکلات گلزنی سرخپوشان در هفته های اخیر گفت: به نظرم بیشتر بدشانس بوده ایم. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم. مثلا پریرا معروف است که توپ هایی در شرایط سخت را هم گل می کند، اما پیش می آید که بزرگ ترین بازیکنان هم توپ های ساده را بعضا گل نکنند.  این ها اتفاق است.

فریسات پیرامون اینکه آیا فولاد تغییرات مثبتی در هفته های اخیر داشته یا نه، گفت: بحث تغییرات نیست. یک تیمی شرایط بدی داشته و بعد از آن به دنبال بهتر شدن وضعیت رفته است. این تیم به دنبال یک برد است تا شرایط روحی مناسب شود. بحث ما روحی روانی است. ما در دو بازی اخیر ده نفره شدیم اما با این حال نزدیک به 8 موقعیت گل به دست آوردیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. این هم به دلیل روحیه است و استرسی که بر بازیکنان حاکم می شود. اگر تمرکز بچه ها بیشتر شود، بهتر از این ها می توان نتیجه گرفت.

سرمربی فعلی فولاد درباره ورزشگاه اختصاصی فولاد آره نا و کمکی که به این تیم می کند، اظهار داشت: صد درصد تاثیر گذار است. چون شک نکنید هواداران بیشتری برای تماشای بازی های ما خواهند آمد و تیم را به جلو می رانند. انشاالله از این وضعیت و چمن خوب استفاده کنیم. همه چیز مساعد است. فولاد توانایی دارد که هر سال جزو مدعیان باشد چون تمام امکانات لازم را در اختیار دارد. بعضی اوقات اتفاقاتی پیش می آید که جایگاه تیم را اینگونه تضعیف می کند. مثلا شما دیدید سپاهان که چندین دوره قهرمان لیگ بوده، پارسال وضعیت خوبی نداشت. اما امسال اتفاقات خوبی برایش می افتد. من فکر می کنم تیم هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال، فولاد و تراکتور این شایستگی را دارند که همیشه جزو مدعیان باشد. امیدوارم بر خلاف هفته های گذشته، در بازی های پیش رو خوش شانس باشیم و نتیجه بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oapx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریسات: پیکان با تجربه است و فولاد جوان