تاریخ انتشار: 1397/08/30 22:44
کد خبر: 120846

افشاگری کی‌روش؛ سیدجلال و امیری با استقلال بستند!

سرمربی تیم ملی در حاشیه نشست خبری خود در کمپ تیم‌های ملی صحبت‌هایی خصوصی با یکی، دو خبرنگار داشته و حرف‎های مهمی هم زده است.
افشاگری کی‌روش؛ سیدجلال و امیری با استقلال بستند!

 کارلوس کی‌روش در گپی خصوصی با خبرنگاران تأکید کرد حرف‌هایش با آن‌ها به هیچ عنوان رسانه‌ای نشود ولی یکی از حاضران در این نشست خصوصی بخش‌هایی از حرف‌های او را منتشر کرد:

«سرمربی تیم ملی از این ناراحت است که مخالفانش نه به عنوان منتقد یا از جایگاه خودشان بلکه از جایگاه مربی یا ستاره اسبق پرسپولیس مصاحبه می‌کنند تا او را مقابل هواداران پرسپولیس قرار بدهند.

او می‌گوید پروین را دعوت کردم و به او گفتم که تو پدر همه ما هستی، وساطت کن و به این دوستان بگو هر زمان دچار سوءتفاهم یا مشکلی می‌شوند، بیایند بی‌واسطه یا حتی با واسطه با هم صحبت کنیم، اما علی پروین بعد از چند روز گفت از دست من کاری برنمی‌آید.»

او درخصوص حضور حسین هدایتی در اردوی تیم ملی گفت: «منصوریان می‌خواست به استقلال برود و تازه سرمربی این تیم شده بود، استقلال با جلال (حسینی) پیش‌قرارداد امضا کرده بود و قرارداد وحید امیری با استقلال هم امضا شده بود.

آقای هدایتی آمد و سر میز یک بسته پول از جیبش درآورد، به من نشان داد و دوباره در جیبش گذاشت و گفت اجازه بده ما با دو بازیکن اینجا مذاکره کنیم، به او و همراهانش گفتم اگر حرفی دارند در حضور همه با بازیکنان بزنند ولی کسی حق ندارد در اردوی تیم ملی جلسه مذاکره بگذارد، اما بعد از اینکه به اتاقم رفتم، «افشین پیروانی» مقدمات ملاقات آن‌ها را در ساعت یک‌ونیم نیمه‌شب فراهم کرد.

من بعداً از این موضوع مطلع شدم. بعد از آن گفتم تا وقتی که من در تیم ملی هستم هیچ ایجنتی، هیچ دلالی و هیچ باشگاهی برای مذاکره حق ندارد به اردوی تیم ملی بیاید. ولی رفتند گفتند کی‌روش پول گرفته و اجازه داده در اردو با بازیکن قرارداد ببندند.»

کی‌روش در ادامه گفت: «شاید باور نکنید، اما من شب‌ها پیش از خواب به مهرداد پولادی فکر می‌کنم. او این روز‌ها از سرزمینش دور افتاده و من نمی‌توانم خودم را در مورد بلایی که سر این بچه آمده ببخشم. واقعاً فکر می‌کنید من می‌توانم کسی مثل مهرداد پیدا کنم، او را روی کولم بگذارم برای تیم ملی ایران بیاورم! او را به‌خاطر مشکلات نظام وظیفه از دست دادیم و مایه تأسف است که سامان قدوس یکی از بهترین بازیکنان ما هم به همین دلیل در ایران کنار ما نیست.»

کارلوس افزود: «من کار اوسیانو را تأیید نمی‌کنم، اما او کاپیتان پرتغال بوده و در کارنامه حرفه‌ای‌اش هیچ لکه تاریکی نیست. متأسفانه نیرو‌های انتظامات زمین کوتاهی کردند که یک خبرنگار توانست از همه موانع بگذرد و به عمد دوربینش را به صورت الکساندر لوپز می‌زد تا از او عکس‌العملی بگیرد. آن‌جا هم باز باید انتظامات وارد عمل می‌شد و جلوی ادامه این کار را می‌گرفت، اما وقتی هیچ اقدامی نکردند، اوسیانو کروز ناچار شد آن خبرنگار را پس بزند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvw5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرسپولیس امروز به اردوی تیم ملی می روند