تاریخ انتشار: 1397/08/30 16:38
کد خبر: 120895

نشریات ایتالیایی: عدم حضور رونالدو در میان سه نامزد برتر توپ طلا

روزنامه های ایتالیایی بر نرسیدن توپ طلای 2018 به کریستیانو رونالدو اتفاق نظر دارند.
نشریات ایتالیایی: عدم حضور رونالدو در میان سه نامزد برتر توپ طلا

لوکا مودریچ، برنده جایزه The Best 2018 و بهترین بازیکن جام جهانی 2018 به همراه رافائل واران و کیلیان ام باپه که قهرمان جام جهانی شده اند، شانس بالایی برای کسب توپ طلای 2018 دارند.

سه روزنامه مشهور ایتالیا از جمله گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت به صورت متفق القول، معتقدند که کریستیانو رونالدو، مهاجم 33 ساله پرتغالی یوونتوس امسال شانسی برای کسب توپ طلای 2018 نخواهد داشت زیرا او اصلا در میان سه نامزد برتر توپ طلا جایی ندارد. رونالدو در سومین قهرمانی پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی شد و توانست آقای گل مسابقات شود اما این سه روزنامه، معتقدند که مودریچ و واران به خاطر کسب افتخارات فردی و تیمی و همچنین کیلیان ام باپه به دلیل عملکرد فردی بسیار خوب، شانس بالاتری نسبت به رونالدو برای کسب توپ طلای 2018 دارند. روزنامه کوریره دلو اسپورت، عدم حضور رونالدو میان سه نامزدنهایی توپ طلا را همانند یک سیلی به صورت او دانست!

معتز چیهاد، خبرنگار عرب بین اسپورت نیز تایید کرده که توپ طلای امسال به مادرید خواهد رفت و یک بازیکن از میان رافائل واران، لوکا مودریچ یا آنتوان گریزمان، توپ طلا را خواهند برد و او نیز عدم حضور رونالدو میان سه نامزد نهایی را تایید کرده است. با خبر معتز چیهاد، رسانه های ایتالیایی نیز مطمئن شدند که توپ طلای امسال به مهاجم نامدار یوونتوس نخواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvwlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو در آستانه پیوستن به یوونتوس