تاریخ انتشار: 1397/08/30 11:59
کد خبر: 120934

هیات رئیسه فدراسیون چشم انتظار جواب نامه سلطانی فر

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران این سازمان همچنان در انتظار تعیین تکلیف شرایط خود هستند.
هیات رئیسه فدراسیون چشم انتظار جواب نامه سلطانی فر

نزدیک به دو هفته تا تاریخ 15 آذر ماه باقی مانده و هنوز تکلیف فدراسیون فوتبال ایران و ادامه حضور و یا عدم حضور مهدی تاج مشخص نشده است.

 

در شرایطی که صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک خبر از اجرا شدن ماده 60 برای ابقا مهدی تاج داده بود اما شرایط به شکلی طی روزهای اخیر پیش رفت که مشخص شد هنوز تکلیف مهدی تاج و همکاران او در فدراسیون فوتبال مشخص نیست.

 

در این میان اما عدم اتخاذ یک موضع صریح و مشخص از سوی وزارت ورزش و جوانان و شخص مسعود سلطانی فر مطمئنا بیش از هر موضوع دیگری احساس می شود؛ به ویژه آنکه اعضای فدراسیون فوتبال چندی پیش با ارسال نامه ای خواهان تعیین تکلیف وضعیت خود از سوی وزیر ورزش و جوانان شدند اما این اتفاق رخ نداد.

 

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران این نهاد با ارسال نامه ای به مسعود سلطانی فر ضمن تشریح شرایط و اشاره به این موضوع که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است که این موضوع نیز پذیرفته شده و شامل این قانون نمی شود، خواهان تعیین تکلیف شرایط خود شدند تا فدراسیون فوتبال در آستانه جام ملت ها از تعلیق دور بماند.

 

با این وجود وزیر ورزش و جوانان هنوز پاسخ این نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده تا اعضای هیات رئیسه و دیگر مدیران فدراسیون همچنان در بلاتکلیفی باشند و با ادامه این روند و با فرا رسیدن 15 آذر ماه که روز کنار رفتن تمامی مدیران باز نشسته است، هیات رئیسه کنار خواهد رفت تا به این ترتیب فدراسیون فوتبال با کنار رفتن اعضای خود با دخالت عامل سوم، رسما تعلیق شود و به این ترتیب مهدی تاج نیز نمی تواند بدون حضور هیات رئیسه به کار خود ادامه دهد.

 

با توجه به شرایط خاص فدراسیون فوتبال ایران و حساسیت های ایجاد شده در کنفدراسیون جهانی فوتبال فیفا وزارت ورزش به عنوان عالی ترین نهاد ورزش در ایران باید هر چه سریعتر برای صیانت از حقوق فدراسیون فوتبال وارد عمل شود تا به این ترتیب از تکرار یک فاجعه تلخ در آستانه جام ملت ها جلوگیری کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j68oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سناریوی مد نظر سلطانی فر/ ماندن مدیر اصلی و رفتن سایر مدیران
تلاش برای ابقاء گرشاسبی؛