تاریخ انتشار: 1397/08/30 09:58
کد خبر: 120951

بازتاب ویژه گلزنی قلی زاده در رسانه های ورزشی بلژیک

گلزنی علی قلی‌زاده در بازی تدارکاتی ایران برابر ونزوئلا در رسانه‌های ورزشی بلژیک بازتاب داشت.
بازتاب ویژه گلزنی قلی زاده در رسانه های ورزشی بلژیک

سایت فوتبال نیوز بلژیک با اشاره به تساوی یک - یک تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در بازی تدارکاتی شب گذشته (سه‌شنبه) در قطر نوشت: ایران که آماده جام ملت‌های 2019 آسیا در امارات می‌شود در مصاف با ونزوئلا به تساوی رسید. علی  قلی‌زاده، بازیکن شارلوا دقایقی کوتاه پس از به ثمر رسیدن گل ونزوئلا زننده گل تساوی‌بخش ایران بود. ایران به زودی در مرحله گروهی جام ملت‌های 2019 آسیا به مصاف عراق، یمن و ویتنام می‌رود.

سایت HLN نیز درباره این بازی تدارکاتی در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه با اشاره به گلزنی علی قلی‌زاده می‌نویسد: هافبک شارلوا نتیجه تساوی را برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی تدارکاتی برابر ونزوئلا رقم زد. ماتیاس در دقیقه 35 این بازی ونزوئلا را پیش انداخت اما هفت دقیقه بعد علی قلی‌زاده گلزنی کرد. این سومین گل او در بازی‌های ملی ایران بود. تیم ملی فوتبال ایران در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا با تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد.

تساوی ایران و ونزوئلا در سایت والفوت بلژیک نیز بازتاب داشت. این رسانه مطرح فوتبال بلژیک نوشت: علی قلی‌زاده (شارلوا)، کاوه رضایی (کلوب بروژ) و رامین رضاییان، بازیکن پیشین اوستنده در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند. ایران در 5 بازی اخیرش به 3 پیروزی و 2 تساوی دست یافت و شکست‌ناپذیر باقی‌ماند.

در ادامه این مطلب آمده است: توماس، هافبک تهاجمی باشگاه اودینزه ایتالیا در دقیقه 35 دروازه ایران را باز کرد اما علی قلی‌زاده، بازیکن باشگاه شارلوا برای ایران در دقیقه 42 گل زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r9wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چشم امید کی‌روش به ساق‌های ترابی