تاریخ انتشار: 1397/08/30 01:07
کد خبر: 120960

تنها دغدغه زلاتکو کرانچار و شاگردانش

ملی پوشان امید ایران نمایش خوبی برابر تیم عمان ارائه دادند و موفق به کسب پیروزی شدند.
تنها دغدغه زلاتکو کرانچار و شاگردانش

تیم ملی امید ایران که پس از مسابقات آسیایی جاکارتا، تنها به تمرینات داخلی می‌پرداخت و بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف امیدهای عمان رفت تا نخستین بازی در مسیر آماده‌سازی رقابت‌های انتخابی المپیک را انجام دهد.

 

شاگردان زلاتکو کرانچار تا دقیقه ۲۰ مسابقه با عمان کاملا تیم برتر میدان بودند، طوری که حتی یک بار توپ وارد محوطه جریمه ایران نشد و از سوی دیگر موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و به همین دلیل کیفیت بازی به مرور زمان پایین آمد.

 

تا دقیقه ۳۵ این مسابقه، جریان بازی متعادل پیگیری می‌شد ولی پس از آن امیدهای عمان خودشان را پیدا کردند و توانستند گلزنی کنند که عملکرد بهتر شاگردان کرانچار در دقایق پایانی نیمه اول موجب نشد با تساوی به رختکن بروند.

 

بازیکنان عمان در شروع نیمه دوم کمی بهتر کار کردند ولی تغییراتی که در ترکیب امیدهای ایران انجام شد، موجب شد آنها دوباره روند خوبی داشته باشند و در دقیقه ۵۳ روی ارسال طاهرخانی و ضربه سر علی طاهران به گل برسند و دو دقیقه بعد هم روی ضربه ایستگاهی راه دور و تماشایی مهدی قائدی گلزنی کنند.

 

تا پایان مسابقه باز هم موقعیت‌های گلزنی خوبی نصیب بازیکنان امید ایران شد که نتوانستند تبدیل به گل کنند، اما در مجموع عملکردی که شاگردان کرانچار برابر عمان داشتند قابل قبول بود و آنها مطمئنا اگر در دقایق ابتدایی به گل می‌رسیدند، می‌توانستند با اختلاف گل بیشتری میزبان خود را شکست دهند.

 

تیم ملی امید ایران در حال حاضر شرایط خوبی دارد و تنها دغدغه زلاتکو کرانچار و شاگردانش انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر و تیم‌های بهتر است تا آنها با آمادگی بالایی در مسابقات انتخابی المپیک حضور پیدا کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8m77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میهمانی ویژه در تمرین امروز شاگردان کرانچار